SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Omdat ik geen AI gebruik ben ik onbekwaam?quote:
jup, ik gebruik google juist om het zélf uit te zoeken en dat wordt nu afgenomenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er wel schijtziek van dat al je google-resultaten gewoon AI-vertalingen of machinevertalingen zijn en dat is gewoon stront. Het is veel lastiger geworden om betrouwbare bronnen te vinden.
je bent de allerbeste super werknemer en AI zorgt ervoor dat je nog veel beter wordtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik geen AI gebruik ben ik onbekwaam?
van wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag was een topdag. 10 nieuwe soorten gezien.
van wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag was een topdag. 10 nieuwe soorten gezien.
Nou sterker nog, de top 10 van meest bezochte sites is in maanden tijd totaal verandert en overgenomen door ChatGTP. Die met stip is gestegen naar plaats 3. Dit stijgt snel door naar plek 1 is de verwachting.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er wel schijtziek van dat al je google-resultaten gewoon AI-vertalingen of machinevertalingen zijn en dat is gewoon stront. Het is veel lastiger geworden om betrouwbare bronnen te vinden.
Je kunt het ook zo zien, ik bedenk de creativiteit en oplossingen en AI doet het domme typewerk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Creativiteit en oplossingen bedenken is het leukste in mijn werk en leven en dan moet ik dat aan AI over laten?
Ik ga liever zelf lekker aan de klungel
is het gisteren nog gelukt met je klusje? En zo ja, pics?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Creativiteit en oplossingen bedenken is het leukste in mijn werk en leven en dan moet ik dat aan AI over laten?
Ik ga liever zelf lekker aan de klungel
Technisch zou dat op zich moeten kunnenquote:
zie tt, klootzakquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan AI niet voor je oplossen.
Een factuur maken is voor mij het makkelijkste (en leukste bijna) wat er is.quote:
Helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan AI niet voor je oplossen.
quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Pakketje ontvangenweet niet meer wat ik had besteld
nagellak!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Pakketje ontvangenweet niet meer wat ik had besteld
Ja maar wij werken anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
E
[..]
Een factuur maken is voor mij het makkelijkste (en leukste bijna) wat er is.
Je hebt immers al de offerte opgemaakt, die zet ik met een knop om in factuur, de rest gaat automatisch.
Ik ga vanavond verderquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het gisteren nog gelukt met je klusje? En zo ja, pics?
de kleuren in je slaapkamer zien er super leuk uit samen
probeer het uitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus al ik AI een foto geef van een schema dan gaat hij het schema voor mij tekenen?
Maar als je er een foto van hebt, waarom moet AI er dan nog een tekening van maken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus al ik AI een foto geef van een schema dan gaat hij het schema voor mij tekenen?
heeerlijkquote:
quote:
weet je die uit je hoofd of zit je er met een boekje/appje bij?quote:
Omdat het een foto is van whiteboard zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je er een foto van hebt, waarom moet AI er dan nog een tekening van maken?
zeg het nog 100 keer, misschien dat je jezelf dan overtuigd of tegen wie heb je 't preciesquote:
Tegen de mensen die vonden dat ik het domme werk moest overlaten aan AIquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg het nog 100 keer, misschien dat je jezelf dan overtuigd of tegen wie heb je 't precies
mensen die doof zijn horen meestal niksquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegen de mensen die vonden dat ik het domme werk moest overlaten aan AI
Als de mensen die niet kunnen Googlen AI moeten gebruiken dan duurt het nog heel lang voordat AI iets kan is mijn ervaring.quote:
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terugquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
Dat dus. Of ik moet echt telefoontje verwachten van iemand.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terug
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
oh ja, die bellen de laatste tijd ook regelmatigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst Ziggo/Vodafone op de blok gezet. Lekker rustig nu
Dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
AI schrijft al mooie python-scriptjes voor mij. Hoef ik developers niet meer mee lastig te vallen.
Bij Angelina zat vroeger best wat Pitt in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn dus broer en zus
angelina jolie en haar broer
[ afbeelding ]
Haha neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.quote:
Het kost echt veel tijd om bij te blijven met deze ontwikkelingen. Gaat zo snel. Lijkt me nog lastiger als zzperquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.
Hier ookquote:
goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn dus broer en zus
angelina jolie en haar broer
[ afbeelding ]
ja, het is best druk overalquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bereid je voor op de drukte denk ik ? :p
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.
Vogeltjesquote:
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnen
en juiste AI-tool gebruikenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Niet al te lastig maken en dan lukt het wel voor AI.
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Zijn de peren/aardbeien ijsjes van festini veel beter dan de huismerkvarianten?
Fixedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
IJsjes halen ja of ja hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Verschilt, bij sommige huismerken is het veel duidelijker suikerwater.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Zijn de peren/aardbeien ijsjes van festini veel beter dan de huismerkvarianten?
Zal wel een beelddenkende AI zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnen
quote:
oh hmm, beter dan die van de appie?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, bij sommige huismerken is het veel duidelijker suikerwater.
Hoogvliet huismerk is doorgaans best oke. Weet het niet specifiek voor dr ijsjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh hmm, beter dan die van de appie?ze zijn in de aanbieding bij de hoogvliet voor een prijsje die ik wel oke vindt
Ik heb deze weleens:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoogvliet huismerk is doorgaans best oke. Weet het niet specifiek voor dr ijsjes.
Geen idee, daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh hmm, beter dan die van de appie?ze zijn in de aanbieding bij de hoogvliet voor een prijsje die ik wel oke vindt
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terug
Of een vrouwelijke AI.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een beelddenkende AI zijn geweest.
Ik google het nummer. 😅quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Mnou. Ja zou kunnen. Maar het is een kleintje, ergens buitenaf. Dus gok dat het misschien wel wat meevalt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bereid je voor op de drukte denk ik ? :p
ja heb ik gedaan maar kwam niks naar boven. Soms voeg ik het ook toe op Whatsapp voor een profiel fotoquote:
Ja, doe er eens iets aanquote:
Kijken of de buitenairco nog werktquote:
Die heb uk ook wel eens gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze weleens:
https://www.hoogvliet.com/product/g-apos-woon-bosvruchtenijsjes
Ik zou hem aanzetten, ipv er naar te kijken.quote:
Heb je er ook veren in?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Havermoutkots met banaan en kaneel![]()
Ook een schepje lijnzaad voor de extra glanzende vacht
Heuuuuuujjjj ijsjesquote:
zijn echt lekkerquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat jij dit ook wel grappig vindt Ger
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee natuurlijk niet.quote:
Ik zit even in de zon en het is warmquote:
IN de zon lijkt mij ook wel warm jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit even in de zon en het is warm
Of allebeiquote:
Misschien als ik heel intens staar dat die zich geïntimideerd voelt en zichzelf aanzet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou hem aanzetten, ipv er naar te kijken.
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN de zon lijkt mij ook wel warm ja
Fijn zo'n versnelde goorgonzolacirculatiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
En ook geen goorgonzola, want dat zit al in de naam, de cirkel is rond, jeeej.
Je kan het proberenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien als ik heel intens staar dat die zich geïntimideerd voelt en zichzelf aanzet?
Ja.quote:
Ja, beetje efficiëntie zo op de vrijdagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn zo'n versnelde goorgonzolacirculatie
Ik had net melk met veren
Where is bed?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die heb ik gevonden. Einde wat je niet verwacht
Bekijk deze YouTube-video
Ohhh dat ziet er echt heerlijk uitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net deze meegenomen
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ijshoorntjes-brownie
Ik zou ook wel naar bed willen jaquote:
Ja zie ik nu ook pas, had dat in de winkel nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh dat ziet er echt heerlijk uitzelfs het koekje
Denk je dat ik niet overtuigend genoeg ben?quote:
Nee, overtuig mij eens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet overtuigend genoeg ben?
Mintchocolade is het lekkerst als het een cremevulling heeft zoals Ritter PFEFFERMINZquote:
Misschien moet je het uit een normaal glas drinken ipv een pul?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog een 3e thee dan maar, dan kom ik op 1,5 liter thee.
Ik ben direct om.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mintchocolade is het lekkerst als het een cremevulling heeft zoals Ritter PFEFFERMINZ
BEPAAL IK ZELF WELquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je het uit een normaal glas drinken ipv een pul?
Toch wel netjes 2x van gegetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben direct om.
Hoelang heb je gedaan met de PFEFFERMINZ uit DE ?
Ja en dat is dan juist weer goed voor de stapjes, multitaskenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BEPAAL IK ZELF WEL
Is gewoon efficiënt, want anders moet ik de hele tijd naar beneden trippelen
Wat, wowquote:
Krijg ik geen werk meer gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat is dan juist weer goed voor de stapjes, multitasken
quote:
Daar word je misselijk van hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net deze meegenomen
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ijshoorntjes-brownie
Nee gewoon op 2 verschillende dagenquote:
Had je 28 repen?quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon op 2 verschillende dagenop het chocolademoment van de dag, bij het kopje thee na het avondeten. Wilde het niet in 1 keer wegwerken om er 2x van te kunnen genieten
Jaaaaa nog 1quote:
quote:
Je hebt gelijk, vrij conservatief ingeschatquote:
App. Ik ken er een handvol, en veel wel op familie. Maar dingen als berkensmalsnuit.....nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeerlijk
[..]
[..]
weet je die uit je hoofd of zit je er met een boekje/appje bij?
Je bent wel voorzichtig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vrij conservatief ingeschat
34 repen?
1quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Moet even kijken, maar ik geloof dat de mijne nog onaangebroken in de kast ligt
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snelquote:
Ben je geen lekkere bollie?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snel
Jawel, hoezo?quote:
Ik heb afgelopen weken veel te veel chocolade gekocht met al die 70/90% kortingen bij de AH, en gisteren nog een paar kilo op bol. Denk dat ik mijn huis flink moet gaan beveiligen voordat @CherryLips hier gaat inbrekenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snel
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken veel te veel chocolade gekocht met al die 70/90% kortingen bij de AH, en gisteren nog een paar kilo op bol. Denk dat ik mijn huis flink moet gaan beveiligen voordat @:CherryLips hier gaat inbreken
quote:
Waar is dat nou weer goed voorquote:
quote:
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopenquote:
Om chocola te kunnen kopenquote:
+1quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopen
+1 pallet?quote:
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droogquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn was buiten hangen, dus zon, doe je best.
Valide puntquote:
We zullen zien, onheilsprofeetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droog
Kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zo lang over chocola doet.
Valt toch best mee, we hebben een AI titel en ik heb het einde der tijden er nog niet eens bijgehaaldquote:
Maar dan kan mijn beeld van jou in mijn hoofd ongewijzigd blijven!quote:
Misschien was het wel een reep van 10 kiloquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zo lang over chocola doet.
Ik wil niets over het einde der tijden horen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt toch best mee, we hebben een AI titel en ik heb het einde der tijden er nog niet eens bijgehaald
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan mijn beeld van jou in mijn hoofd ongewijzigd blijven!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopen
quote:
Ik heet geen LTVDKquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel een reep van 10 kilo
Oef, ik weet niet of ik hierop durf te antwoorden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?
Doe maar niet dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik hierop durf te antwoorden.
Ik heb ook was buiten hangenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droog
Zag net op het industrieterrein wel een bezorgbusje van Skynet stoppen bij het gebouw waar Matrix op staatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niets over het einde der tijden horen.
Heel schattig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?
Ja er past ook geen pallet in de Godin, dus dat wordt al lastigquote:
Leuke input wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik AI een foto laten maken.
Je kan samen met CL inbreken.quote:
Oh ik heb nog gewoon een redelijk Opsporing Verzocht kleurtjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet het weer. Ik wil wel weer een beetje zon, want ik ben mijn kleurtje aan het verliezen
Afblijven, zijn mijn ijsjesquote:
Grmblquote:
Ik zal nooit op Opsporing Verzocht komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb nog gewoon een redelijk Opsporing Verzocht kleurtje
Hmmmquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er past ook geen pallet in de Godin, dus dat wordt al lastig
Wat nou als je hondje wordt ontvoerd en gegijzeld en je krijgt die onverlaten te pakken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal nooit op Opsporing Verzocht komen
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je hondje wordt ontvoerd en gegijzeld en je krijgt die onverlaten te pakken?
Smoothquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal worden
jlaw.gifquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal worden
HO WACHTquote:
Oeh.quote:
Ik heb geen trekhaak. Of ja ik heb nog wel een trekhaak liggen van de boomknuffelaar, maar die past niet op de godinquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Heb je een aanhanger overwogen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net op het industrieterrein wel een bezorgbusje van Skynet stoppen bij het gebouw waar Matrix op staat
Hier is inspiratie:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik AI een foto laten maken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel schattig waarschijnlijk.
Zienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ik ga nu naar buiten in mijn gayshirt, het werpt zn vruchten nog niet af @:nizno
Bij de Mac is prima. Bestel vast een Big Mac voor me anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HO WACHT
kom je mij ophalen of spreken we ergens af
in het tweede geval, bij de mac?
quote:
*barricadeert deuren, spijkermatten in de straat, vlammenwerpers op de gevel*quote:
Nee, dat was het.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein en schattig, en een bollie.
Nog meer?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Mac is prima. Bestel vast een Big Mac voor me anders.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Of nee wacht, zo'n doosje met 20 nuggets.
Kleurigquote:
Lijkt wel 2 maten te grootquote:
Dat horen we graag.quote:
Het is veels te warm voor een trui johquote:
Je bent zelf 2 maten te groot.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel 2 maten te groot
Voor jou wel jaquote:
Stokertjequote:
Vind hij leukquote:
Lekker warm wel.quote:
Wil eerst nog even een paar maanden lekker weer.quote:
Nooit meerquote:
Ditquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer
Voor eeuwig 67 uur per week werken.
67 uur maar? 67 uur werken is voor de slappelingen. Echte mannen werken 112 uur per weekquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer
Voor eeuwig 67 uur per week werken.
Na een week herfst is het eindelijk weer korte broekenweerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een onfatsoenlijke broek aantrekken
Warm hier.
Ja, kan je in je (onfatsoenlijke) broek stekenquote:
Wil je wel even doorgeven als je een korte broek aan trekt?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na een week herfst is het eindelijk weer korte broekenweer
Zit ik al de hele dag, onfatsoenlijker kan zowat niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan je in je (onfatsoenlijke) broek steken
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een onfatsoenlijke broek aantrekken
Warm hier.
Ik heb gewoon gebruinde pootjes hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je wel even doorgeven als je een korte broek aan trekt?
Dan doe ik even een zonnebril op
Ik hoef geen details tbh.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik al de hele dag, onfatsoenlijker kan zowat niet.
Ik las gekruide pootjesquote:
even op de bbqquote:
Misschien moet je even wat eten, klinkt alsof je honger hebtquote:
had dat niet in een spoiler gekundquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, dit topic niet openen, kan mogelijk een onverwerkt trauma oproepen GC / Is dit blauw of groen?
Ja, niet per se trek in jouw gekruide pootjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat eten, klinkt alsof je honger hebt
Morgen wel BBQ-weer, straks maar eens nieuwe kolen halenquote:
quote:
Nee doe dat maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet per se trek in jouw gekruide pootjes
Dat dan weer niet
Loopt wat lastig.quote:
Ik moest een keer iets ophalen voor iemand anders bij de Praxis en toen was de verwachting dat het nog in een doos zat, maar het was al in elkaar gezet. Dus misschien is het gewoon al een keer gekocht en weer teruggebracht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk ook nog een nieuwe tuinset hebben, misschien even langs de Praxis om te kijken of dit wat is, of dat het met een reden zo goedkoop is https://www.praxis.nl/tui(...)-6-personen/10348799
Ik heb soortgelijke tuinstoelen gekocht een paar maanden geleden. Ben daar tot nu toe wel tevreden over en ze zitten ook wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk ook nog een nieuwe tuinset hebben, misschien even langs de Praxis om te kijken of dit wat is, of dat het met een reden zo goedkoop is https://www.praxis.nl/tui(...)-6-personen/10348799
Ik kan Voorn aanraden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel zin in gekruide pootjes, u nog even de diersoort erbij zoeken.
Zie dat er bij mijn praxis nog maar 1 beschikbaar is, dat is dan of een showmodel dat al in elkaar zit, of er is geen showmodel om het te testenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest een keer iets ophalen voor iemand anders bij de Praxis en toen was de verwachting dat het nog in een doos zat, maar het was al in elkaar gezet. Dus misschien is het gewoon al een keer gekocht en weer teruggebracht.
ziet er uit als ene prima setjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Dan ga je op het showmodel zitten ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat er bij mijn praxis nog maar 1 beschikbaar is, dat is dan of een showmodel dat al in elkaar zit, of er is geen showmodel om het te testen
Brontosaurus.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Voorn aanraden.
Wel goed belegen.
Met crispy chili olie.quote:
Ja de stoelen zien er wel redelijk uit, al zou zo'n setje van de Ikea ook wel kunnen https://www.ikea.com/nl/n(...)rijsbeige-s09578252/quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke tuinstoelen gekocht een paar maanden geleden. Ben daar tot nu toe wel tevreden over en ze zitten ook wel lekker eigenlijk.
Hout moet je wel elk jaar weer oliën of beitsen en moet je ook maar plek hebben om op te ruimenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de stoelen zien er wel redelijk uit, al zou zo'n setje van de Ikea ook wel kunnen https://www.ikea.com/nl/n(...)rijsbeige-s09578252/
Persoonlijk zou ik zelf voor die van de Praxis gaan. Die zitten zonder tuinkussen ook gewoon prima en ze kunnen iets beter tegen regen denk ik op langere termijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de stoelen zien er wel redelijk uit, al zou zo'n setje van de Ikea ook wel kunnen https://www.ikea.com/nl/n(...)rijsbeige-s09578252/
Die moet je elk jaar in de lak zettenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb een paar van die houten stoelen, die moeten nodig weer een nieuwe laag beits hebben. Maar heb genoeg ruimte om het op te bergen (als ik mijn schuur even wat meer opruimquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hout moet je wel elk jaar weer oliën of beitsen en moet je ook maar plek hebben om op te ruimen
luv itquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel 2 maten te groot
quote:
Enige wat ik wel aanraad als je die van de Praxis koopt is om er meteen goed gereedschap bij te pakken om alles goed aan te draaien want anders ben je morgen nog bezig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb een paar van die houten stoelen, die moeten nodig weer een nieuwe laag beits hebben. Maar heb genoeg ruimte om het op te bergen (als ik mijn schuur even wat meer opruim)
geen succes?quote:
dat is een mooie prijs zegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
in 130 winkels?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest een keer iets ophalen voor iemand anders bij de Praxis en toen was de verwachting dat het nog in een doos zat, maar het was al in elkaar gezet. Dus misschien is het gewoon al een keer gekocht en weer teruggebracht.
Dat staat nergens.quote:
belachelijkquote:
Als je even goed kijkt en de eerste stoel is goed gegaan dan gaat het daarna eigenlijk best wel snel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zelf meubels in elkaar moet zetten dan ga ik het liefst voor Ikea meubels, want dat gaat nog. Ik had een keer iets bij een ander gekocht dat was duizend onderdelen en miljoen schroefjes. Wat een gedoe.
oh waarom? heb daar al paar keer wat dingen gehaald voor ook een leuk prijsjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh VidaXL trouwens keihard overslaan voor alles.
Ok.quote:
ik vermoed een punt kommaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
Ik mis even het punt wat je wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |