Kijk eens naar je eigen TT en OP man.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:40 schreef Richestorags het volgende:
Je wil niet meedoen aan een beschaafde discussie?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je smerige stropoppen mag je buiten het topic laten.
Zoals jij dat ook doet zeker.quote:ook al zou D66 ze het liefst met voorrang allemaal weggeven
Je topic is inderdaad stront ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik open dit topic bewust met een bepaalde toonzetting en als vliegen komen jullie op de stront af.
Als ze niet met de boot of het vliegtuig komen hoeven ze geen opvang.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Komen ze met de auto, trein, schip of vliegtuig?
Mooi, een afspraak kun je zonder formaliteiten opzeggen, dat heeft verder geen juridische status.quote:Ook is de afspraak niet dat je ze bij doorreis van een veilig land mag of moet weigeren, maar dat we allemaal een quota hebben.
Nee, hoezo? Dat de Duitsers weer aan het omvolken zijn geslagen verplicht ons tot niks.quote:We moeten elkaar helpen met de opvang.
Nee, woningbouwverenigingshuizen zijn particulier bezit. Vaak gebouwd met spaargeld van toekomstige huurders en filantropen om Nederlandse arbeidersgezinnen te verheffen, de overheid heeft die zich toegeėigend maar is niet de eigenaar.quote:En het is pas andermans huis nadat er iemand anders in woont. Anders zijn vanaf vandaag alle huizen (potentieel) van mij.
Jij bent degene die wat inhoudsloze clichees nablaat.quote:Kortom, weer veel emotie en weinig feiten. Of zoals we vroeger zeiden: veel geblaat, weinig wol.
Ik heb letterlijk beeldmateriaal bij dat statement gepost. Ik wou dat ik zelf zo'n frame had verzonnen, dan zou het geen realiteit zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:51 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Zoals jij dat ook doet zeker.
[..]
Je topic is inderdaad stront ja.
Prima toch, een gemeente waar GL-PVDA de grootste partij is en waar er een meerderheid van Volt, Pvdd, D66, GL/PVDA en CDA stemmers is. Dat zijn de gemeenten waar asielzoekers behoren te worden opgevangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:27 schreef Richestorags het volgende:
Dus, in het kader van de gefaalde Spreidingswet worden asielzoekers mede in Voorburg opgevangen. Uiteraard is er vanwege de woningnood niet zomaar een aantal panden beschikbaar, ook al zou D66 ze het liefst met voorrang allemaal weggeven. Als geniale oplossing is er een deal gemaakt met de lokale hotelketen, die zich natuurlijk in hun handjes wrijft.
Om deze schimmige deal te vieren, wordt er een open dag ter waarde van 15.000 euro georganiseerd. Want het geld klotst kennelijk tegen de plinten aan, ondanks Ravijnjaar 2026 dat in zicht is.
Ik verwacht gezien de toonzetting een hoop boze reacties, houd het graag beschaafd!
[..]
https://vlietnieuws.nl/2025/05/28/akkoord-met-asielopvang/
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Prima toch, een gemeente waar GL-PVDA de grootste partij is en waar er een meerderheid van Volt, Pvdd, D66, GL/PVDA en CDA stemmers is. Dat zijn de gemeenten waar asielzoekers behoren te worden opgevangen.
Op zich wel, maar feestjes organiseren is helemaal geen taak van de gemeente.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Prima toch, een gemeente waar GL-PVDA de grootste partij is en waar er een meerderheid van Volt, Pvdd, D66, GL/PVDA en CDA stemmers is. Dat zijn de gemeenten waar asielzoekers behoren te worden opgevangen.
Je doelt op dat 9 seconden durende clipje? Wat jij nu verdraait tot 'D66 wil dat elke gebouwde woning naar een asielzoeker gaat'?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk beeldmateriaal bij dat statement gepost. Ik wou dat ik zelf zo'n frame had verzonnen, dan zou het geen realiteit zijn.
Waar de VVD en de lokale partij GBLV de grootste zijn. Coalitie van VVD, GBLV, en D66.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zie tweede kamerverkiezingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar de VVD en de lokale partij GBLV de grootste zijn. Coalitie van VVD, GBLV, en D66.
Probeer het nog eens.
Die krijgt inderdaad helemaal niks. Geen bijstand, geen toeslagen, geen Ooievaars- of Rotterdam pas, geen gratis Amsterdams geld, helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:43 schreef TAmaru het volgende:
waar een alleenstaande bijstandsmoeder alleen maar van kan dromen
Inderdaad, rechts is goed, links is slecht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:43 schreef TAmaru het volgende:
en bewijst alleen maar hoe braaf en wetsgetrouw de meeste rechtse mensen zijn.
50% belasting, om daaraan te komen moet je echt honderdduizenden euro's per jaar verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:43 schreef TAmaru het volgende:
Waar zijn we met z'n allen nu helemaal mee bezig jongens? Ik heb net weer bijna 50% belasting af mogen tikken, daarnaast natuurlijk een btw van 21% op de meeste uitgaven, dus effectief gewoon meer dan 70% belasting, naast alle andere lasten die er nog door de gemeente en dergelijke geheven worden. En dan worden er feestjes gegeven voor mensen die hier helemaal niet zouden moeten zijn voor bedragen waar een alleenstaande bijstandsmoeder alleen maar van kan dromen. Dat er nog geen revolutie is uitgebroken tegen dit soort absurde praktijken met ons belastinggeld mag een wonder heten en bewijst alleen maar hoe braaf en wetsgetrouw de meeste rechtse mensen zijn. Ik walg van de landelijke politiek, ik walg van de linkse garde
Dat zijn de percentages van de verkiezingen voor het Europees Parlement die je daar opnoemt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zie tweede kamerverkiezingen.
https://allecijfers.nl/ve(...)idschendam-voorburg/
GL 21,3%
D66 12,2%
CDA 8,3%
Volt 6,7%
PVDD 4,4%
=52,9%
Ook goed, maar uit al die cijfers blijkt in ieder geval dat het gaat om een extreemlinkse gemeente; het is prima daar asielzoekers op te vangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zijn de percentages van de verkiezingen voor het Europees Parlement die je daar opnoemt.
https://lv.bestuurlijkein(...)12-b70f-cd8727772cce
https://www.lv.nl/leden-college
Extreemlinks nog wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook goed, maar uit al die cijfers blijkt in ieder geval dat het gaat om een extreemlinkse gemeente
Maar er toch over zeiken?quote:het is prima daar asielzoekers op te vangen.
Het punt staat toch gewoon, bij de recentste Europese verkiezingen is er extreem links gestemd, kortom deze gemeente is geschikt voor asielopvang.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Extreemlinks nog wel.
Geef gewoon toe dat je het fout had. Kan gebeuren, geen probleem verder. Maar dit 'doubling down' is nogal triest.
Ik zeik er pas over als er azc's worden geopend in gemeenten waar tegen azielzoekers gestemd wordt. Ik volg daarmee het aristoteliaanse democratische principe.quote:
GL-PvdA op 1, VVD op 2, PVV op 3, D66 4e, CDA 5e.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het punt staat toch gewoon, bij de recentste Europese verkiezingen is er extreem links gestemd, kortom deze gemeente is geschikt voor asielopvang.
GL 21,3%quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
GL-PvdA op 1, VVD op 2, PVV op 3.
Er is helemaal niet extreem links gestemd. Ik ga niet mee in je achterlijke verdraaiing.
Braaf en rechtsgetrouw, hoe krijgt hij het uit zijn toetsenbordquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad, rechts is goed, links is slecht.
Ik zou willen dat ik zo eenvoudig kan denken.
Maar helaas; nuance zit mij dwars. Dat stomme nuance ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |