Alles kan maar als ik mijn kind op kamp stuur is het mijn verantwoordelijkheid kamp te laten weten als er iets buitengewoons met mijn kind is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:55 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 onze huidige conclusie is, we hebben natuurlijk ook geen idee hoe de ouders van die jongen zijn. We hadden er eigenlijk zelf even achteraan moeten bellen; ze komen via hun school in aanmerking voor dit kamp dus we hadden de docent kunnen vragen. School blijkt speciaal onderwijs dus dat hadden we kunnen weten.....
Die waren gewoon blij dat ze er even van af waren lijkt welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel gek van die ouders ja.
Ook heel begrijpelijk en sowieso waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waren gewoon blij dat ze er even van af waren lijkt wel
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef Blues het volgende:
Ik ga even bijlezen op je siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef Blues het volgende:
Sterkte BluesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook heel begrijpelijk en sowieso waarschijnlijk.
Weinig zo energieslurpend als een kind dat oneindig zorg blijft vragen. Ik heb iig zelf nog niks ergers meegemaakt en bijvoorbeeld vorig jaar heeft best een gooi gedaan naar een hoge positie.
Herstel gaat nog steeds stapje voor stapje, maar ik zit inmiddels wel in de laatste fase denk ik. Ben weer langzaam de belasting aan het opvoeren. Denk dat ik binnenkort me ook weer volledig beter kan melden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met je rug @:tuindier?
Moet hier de keuken (weer) schoonmaken. Er ging iets niet goed met malen van gember dus overal stukjes, en de rabarber kookte ook over
quote:
Welk bord? Nummer of plaatje graag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef derLudolf het volgende:
Waarom begrijpen Nederlanders (en naar ik vermoed Turken) het bord "PKW mit Anhänger" (en daarboven een rond blauw (gebods)bord met auto+aanhanger niet.
Ik heb geluk dat m'n broertje een CE rijbewijs heeft. Dat was de pech van het Turkse gezin overigens, die konden hun SQ7 niet meer weg krijgen![]()
Hoe dan ook laminaat voor de bovenverdieping is binnen en ligt boven.
Het liefste had ik boven ook parket gehad maar je kunt geld maar 1x uitgeven. Toevallig zag ik deze vorige week liggen, voelde goed aan en veel andere soorten zijn >¤10/m2
https://toom.de/p/laminat(...)n-braun-8-mm/7742406
Ik zie hem hier niet staan.quote:
Dus eigenlijk slaat je hele verhaal gewoon nergens opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Maar was ook niet op de openbare weg, dus dan mag je ook je eigen borden bedenken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:26 schreef z80 het volgende:
Gaat weer lekker met de Nederlandse pers. AD met bericht vliegtuig crash. Waarschijnlijk een Cessna.
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-84-dood~a5d578408/
Maar even verder kijken dan het toetsenbord lang is, is blijkbaar te veel moeite.
Het is een Beechcraft B36TC Bonanza. Reg nummer: D-EHVM
Staat gewoon op de bekende sites voor vliegtuig incidenten.
Blijven donerenquote:Nog even dit…
In een tijd als deze is de behoefte aan betrouwbare informatie minstens zo groot als aan ontspanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |