Nog niet over nagedacht. Maar volgens mij is voor de meeste Fok!kers die ik ken Maastricht ook best ver weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik voel me niet aangesprokenTroel woont in die buurt toch?
Dit. Hopelijk kan ze wel gewoon langs komen en nog een beetje genieten van het festival.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpen
Haha wel goed dat je deze disclaimer erbij zetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef Candaasje het volgende:
@:vanyel : ik heb enkel ervaring met Konijnenvoer. Dat was nog wel voor de verbouwing, maar ik ga er vanuit dat er qua kwaliteit niet veel veranderd is. Ik heb er echt heerlijk gegeten.
Wij zaten toen in het iets minder chique restaurant beneden (bovenste verdieping was haute causine ) maar ik moet zeggen dat ik me alsnog een holbewoner voelde, wist ik veel hoe je netjes ‘jakobsschelpen’ (ja tussen haakjes want vegan ditdatzuszo) eetIk was/ben dan ook niet echt gewend wat chiquer te eten. Dus wellicht zijn anderen wat minder snel over de indruk
![]()
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel meequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een nacht zegloeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
Je bent zo zielig als je je voelt, en verkreukeld en een matige nacht klinkt naarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel mee
Is het normaal voor jouw peuter dat hij flauwvalt als hij zich druk maakt?
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Bbbbrrr dat klinkt heel eng om mee te maken @:clubsoda Enig idee waar dat van komt?
Herkende je het welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |