abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217802756
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?
Nog niet over nagedacht. Maar volgens mij is voor de meeste Fok!kers die ik ken Maastricht ook best ver weg.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 23:45:54 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217802780
De laatste keer dat ik in Maastricht was, werd er nog volop kalksteen gewonnen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217802797
Overigens zijn we ook nog op zoek naar hulp in Haaksbergen :D
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 00:27:40 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217802901
Ik voel me niet aangesproken :P Troel woont in die buurt toch?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 00:36:23 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217802928
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik voel me niet aangesproken :P Troel woont in die buurt toch?
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpen :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217803180
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpen :N
Dit. Hopelijk kan ze wel gewoon langs komen en nog een beetje genieten van het festival.
pi_217803229
Jezus. Ik had dat gemist van Troel. Nu niet meer. Allemachtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 07:46:54 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217803246
Dat was mij ook ontgaan. Linkje?
pi_217803274
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217803276
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 07:46 schreef derLudolf het volgende:
Dat was mij ook ontgaan. Linkje?
OUD / Goodvibes topic voor Troel
pi_217803363
Ja, zo sneu ;(

En pittig @Sarabi, zowel voor man als jou. Hopelijk vind je iemand die je kan helpen!

Ik sliep rond 00.15 eindelijk en werd om 1.10 wakker met een helemaal slapende arm, het duurde tot 4u voor ik weer in slaap viel en ik ben inmiddels alweer ruim halfuur wakker }:| dus ik probeer zo of ik niet nog even een uurtje extra kan maken. En anders straks maar een dutje.

Mijn to do vandaag:
- een dataset maken voor een collega (ja, dat moet echt en ook echt vandaag en door mij)
- de klerenwas draaien en uithangen/droger
- 3x even op de hockeyclub een sproeier aanzetten zodat de pomp gevuld blijft (zit een klein lekje in, en als helemaal leeg doen sproeiers er niet meer en geen sproeiers = geen wedstrijden morgen en een hele hoop gedoe voor mij)
- boodschappen doen voor iig vanavond, want gister ben ik in alle stress helemaal vergeten te eten, en voor morgen want ouders komen hockey kijken en lunchen. Al moet ik nog even kijken hoe ik me voel loop vd dag met hoesten en kortademig en of ik wel echt (kijkenswaardig) ga hockeyen, maar ook indien niet kan ik wel een gezonde lunch gebruiken morgen natuurlijk.
- ring wegbrengen (als het lukt - anders kan dat ook andere dag volgende week)
pi_217803714
Todo vdg:

Uit bed gaan (moet nog) :D
Stomazorg
Douchen
Ontbijten met uitzicht op weer die zee🫣
Eens bedenken waar we heen gaan
En zo voortsss O+

Vlinder, betere dag :*
pi_217803760
Mogge

Klein to-do lijstje
Douchen en aankleden
Veel koffie
Was draaien
Wanneer niet te heet dan op het balkon met een boek en anders binnen met een boek
We have far more in common than that which devides us..
pi_217803782
Wéér die zee.. zwaar wel voor jullie hoor :* ;) het is jullie ontzettend gegund @Blues, wat heerlijk dat jullie zo genieten daar! Is het beetje te doen met de stomazorg daar?

En dank :* ik ben inmiddels uit bed, de katten hebben eten, er zit een handdoekenwas in de machine (daarna alsnog de klerenwas) en ik heb even vader gebeld ter overleg.

Ouders komen morgen hockey kijken en daarna bij mij lunchen, maar vader slikt medicatie die zijn immuunsysteem onderdrukt, en ik ben steeds meer ook aan het hoesten (en dan niet twee keer kuchen maar echt hoestbui). We kijken even aan hoe dat verloopt, als het vanavond/morgenochtend bijna weg is dan komen ze wss wel en lunchen we buiten, maar anders dan gaat het niet door. Zou ik wel van balen, want vond t juist zo leuk dat ze zouden komen kijken (doen ze meestal 1x per seizoen ofzo). Maar wil ook vader niet ziek maken nu natuurlijk, dus het is wat het is. Hopelijk was dit het hoogtepunt en is het vanavond of morgenochtend gewoon weer weg, duimen jullie mee? En anders dan is er nog 1 wedstrijd over twee weken, hopelijk kunnen ze dan alsnog komen kijken als morgen niet doorgaat :).

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 31-05-2025 09:22:39 ]
pi_217803806
🤞🤞🤞

Ja wel te doen, soort lange plank in badkamer waar we al die spullen kwijt kunnen en een goeie 'productie lijn' 😃 kunnen maken ^O^

g is wel weer een jasje kwijt t.o.v. vorige vakantie merken we.
(qua lijf energie trapjes op enz)

[ Bericht 47% gewijzigd door Blues op 31-05-2025 09:24:51 ]
pi_217803824
@Vanyel : ik heb enkel ervaring met Konijnenvoer. Dat was nog wel voor de verbouwing, maar ik ga er vanuit dat er qua kwaliteit niet veel veranderd is. Ik heb er echt heerlijk gegeten.

Wij zaten toen in het iets minder chique restaurant beneden (bovenste verdieping was haute causine ) maar ik moet zeggen dat ik me alsnog een holbewoner voelde, wist ik veel hoe je netjes ‘jakobsschelpen’ (ja tussen haakjes want vegan ditdatzuszo) eet :D Ik was/ben dan ook niet echt gewend wat chiquer te eten. Dus wellicht zijn anderen wat minder snel over de indruk :P

De ruimte zelf beneden vond ik wel wat te onrustig qua geluid.. (Het was ook druk, maar er was wat minder stoffering dan boven dus ik denk dat boven wel beter was.) maar ik weet niet hoe dat nu is na de verbouwing en het samentrekken van de restaurants.

Wat ik erg tof vond, was het vrolijke en erg vriendelijke personeel. Ondanks de drukte. De eigenaresse is de gastvrouw, haar partner is chefkok, en beide kwamen regelmatig de ruimte in om even te spreken met wie wilde/verifieren of alles naar wens was/wijnadvies te geven als iemand daar om verzocht. Heel ontspannen sfeer, ondanks dat je wist dat ze echt wel moesten aanpoten.

Ik wil er zelf nog graag een keer naartoe om te ervaren hoe het nu is :)

Maar Kasvio, Bonboon en de Nieuwe Winkel staan ook nog op de wensenlijst om eens te proberen.
pi_217804042
Wat een nacht zeg :') loeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_217804067
:* @vlindertje89 . Op naar een fijnere dag vandaag!

Ik heb gisteren extra gaas ingegraven. De konijnen hebben een nieuwe hobby; gangenstelsels graven. Dat is natuurlijk gedrag, maar ze moeten niet buiten de ren komen want dan grijpt Simon ze. Ze waren al hard op weg naar buiten.

Nu alleen wel flink pijn in de lage rug. Dat had ik al, (we hebben al een matras omdat ik ‘s ochtends als een bejaarde mijn bed uit kwam…) en het zit vooral links thv overgang naar m’n bekken, maar het wordt wel steeds erger. Het wordt echt tijd voor een controle foto denk ik (na 19 jaar sinds de laatste RX van mijn rug, mag dat misschien ook wel :D )
pi_217804160
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef Candaasje het volgende:
@:vanyel : ik heb enkel ervaring met Konijnenvoer. Dat was nog wel voor de verbouwing, maar ik ga er vanuit dat er qua kwaliteit niet veel veranderd is. Ik heb er echt heerlijk gegeten.

Wij zaten toen in het iets minder chique restaurant beneden (bovenste verdieping was haute causine ) maar ik moet zeggen dat ik me alsnog een holbewoner voelde, wist ik veel hoe je netjes ‘jakobsschelpen’ (ja tussen haakjes want vegan ditdatzuszo) eet :D Ik was/ben dan ook niet echt gewend wat chiquer te eten. Dus wellicht zijn anderen wat minder snel over de indruk :P
Haha wel goed dat je deze disclaimer erbij zet :D
Onze reservering bij Bonboon staat inmiddels.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 31 mei 2025 @ 09:52:36 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217804235
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een nacht zeg :') loeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel mee :o

Is het normaal voor jouw peuter dat hij flauwvalt als hij zich druk maakt?
Spoilers!
pi_217804308
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel mee :o

Is het normaal voor jouw peuter dat hij flauwvalt als hij zich druk maakt?
Je bent zo zielig als je je voelt, en verkreukeld en een matige nacht klinkt naar :*

Ja, dit is normaal voor hem, we schrikken er dus niet van, maar het blijft naar om te zien. Hij wordt eerst stijf, dan blauw, valt flauw, ademt een poosje niet (dat is het naarste) en wordt dan slap, bleek, bezweet en heel jengelig. Wat ik ook snap, want het moet geen fijn gevoel zijn. Het wordt wel steeds minder frequent maar hij is er nog niet overheen.
pi_217804373
Bbbbrrr dat klinkt heel eng om mee te maken @Clubsoda Enig idee waar dat van komt?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 31 mei 2025 @ 10:07:39 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217804401
:O goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_217804455
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Bbbbrrr dat klinkt heel eng om mee te maken @:clubsoda Enig idee waar dat van komt?
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
pi_217804524
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Herkende je het wel :o Doodeng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')