In Canada hebben wij een kajaktocht gedaan, met ervaren gidsen, en die hadden de regel dat we 100m afstand hielden van wilde dieren. (Als ze dan wel zelf onder je doorzwemmen, a la ).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Dieren in openwater die zelf kunnen beslissen, blijven of weg, heb ik niet heel veel moeite mee.
De dieren weten ook dat mensen eten brengen. Of door direct te voeren, of door andere dieren aan te trekken.
Gelukkig worden de dieren die op het strand eieren komen leggen wel afgeschermd. Dit was in het verleden wel anders. En die dieren kunnen niet makkelijk en snel weg.
Dat is zeker matig ja. Wat communicatie betreft ben ik vaak ook niet bepaald onder de indruk van degenen die dat in goede banen zouden moeten leiden. Of het nu gaat om voorvallen zoals jij beschrijft, of om televisie optredens/reacties op nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe ziekenhuis was nog net niet geopend, ze hadden een tijdelijk ziekenhuis aan de westelijke rand van stad Groningen.
Wat niet netjes was van Evidensia is de omgang met de cliënten van de gesloten praktijk.
Toen de vee-artspraktijk van het ene op het andere moment dichtging kregen we een mail met ongeveer de strekking: zoek maar een ander. Niks over welke vee-artsen er mogelijk zouden zijn, of hoe het moest met dossieroverdracht. En dat gaat over een vee-artsen praktijk he! Daar zitten voor boeren echt hele serieuze consequenties aan.
Dat de gezelschapdierenpraktijk een paar maanden later ook gesloten was kwam ik achter door op de website te kijken
Dat krijg ik ook op de schildklier medicatie van Elin. 3 of 4 keer duur (normaal) en dan 1x 1/4quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik stond een paar dagen geleden weer te kijken dat ik korting op de insuline van onze kat kreeg. 1 jaar geleden heeft een van de dierenartsen dat toen geregeld, aangezien we toen een echt dure maand daar hadden (boven op de normale 100 euro p/m). Geen idee hoe en wat precies maar een paar keer per jaar krijg ik een flinke korting.
Is het ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef derLudolf het volgende:
Maar waarom ga je dat dan achteraf bedenken? Vind dat best wel krom dat mensen het eerst zelf willen bekijken en dan bezwaar hebben
Don't speakquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, vrijdaggebed is op vrijdag he. Ik liep er ook net langs (andere moskee no doubt0). Hier staat het ook allemaal schots en scheef op de stoep. En allemaal dikke Mercedessen en BMW's.
Ik snap het ook wel. Maar weet ook dat het grootste deel van de bezoekers hier in de buurt woont.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, vrijdaggebed is op vrijdag he. Ik liep er ook net langs (andere moskee no doubt). Hier staat het ook allemaal schots en scheef op de stoep. En allemaal dikke Mercedessen en BMW's.
Ik doe niet aan netten. Mochten de vogels de kiwi's ook lekker vinden zoek ik wel een oplossing volgend jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef AnneX het volgende:
Bloempjes in de kiwiHòe lang staat die er ? En een net erover of is dat weer onaardig voor vogels, die erin verstrikt ( kunnen) raken.
Het laatste nooit gezien in al die jaren bij de rode bessenstruiken van de ene buurvrouw en de aardbeien van de andere buurvrouw, trouwens.
Vandaag is het bed verschoondmet hulp van de hulp. En de rest van huis is ook schoon.
En ik heb haar niet verteld - schouderklopje - van de dweil, die onderweg is. Surprise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een rustdag.
Vanaf morgen 2 lange festivaldagen aan de andere kant van het land dus ook veel reistijd. Mijn man zit zelfs meer dan 6 uur per dag in de auto, omdat hij 'even' op en neer mag voor de kat.
Gelukkig komt een goede vriend mij in die uren helpen.
Over een paar weken staan we in Maastricht en ook dan is mijn man flink wat uur weg. Alleen hebben we dan nog geen hulp gevonden en ik twijfel of ik hulp ga vragen in een FB groep, maar dan gaat dat een wildvreemde zijn. Ik twijfel nog even door
Ja wat moet er gebeuren?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |