O dat is wel even balen dan, 2 weken later dus dan jij verwacht hadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar ik had 2 juni verwacht.
Papierwerk pfff
Best wel leuk daarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Texel is een van de eilanden waar ik nog nooit ben geweest.
Fijne vakantie
Ik ga misschien nog naar Vlieland dit jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Echt een aanrader! zeker een keer doen![]()
Dankjewel !
Groot eiland ook.quote:
Klopt inderdaad, gelukkig is het wat beterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weer ziet er ook redelijk uit, wat dat betreft maar goed dat je niet afgelopen week daar was.
AL is het op de eilanden vaak wel beter weer
Oeh leuk, daar ben ik dan weer nooit geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog naar Vlieland dit jaar.
September dan (maar is nog niet helemaal zeker).
Is al weer poos terug dat ik er was, lekker fietsen en strandwandeling toen.....en tankenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groot eiland ook.
In de vakantie meestal wel heel druk meen ik.
Ja en er valt nog een feestdag in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel even balen dan, 2 weken later dus dan jij verwacht had
Nee, maar misschien vind ik iets niet zuur dat jij wel zuur vindt.quote:
Zure komkommerquote:
Wat is het pH van een zure mat? (die eigenlijk gewoon vooral zoet is, maar OK)quote:
Geen idee, geen pH meter of zure mat beschikbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is het pH van een zure mat? (die eigenlijk gewoon vooral zoet is, maar OK)
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee, geen pH meter of zure mat beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |