Nu ga ik googelen naar een Indonesische variantquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
leuke zaak. zit in delft. Vriendelijke bediening.
Wordt dat jouw vliegtuigoutfit?quote:
They see me rollin'quote:
Dan willen ze bij de douane geen extra checks doen zekerquote:
Dan valt je bips er toch uit?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon dat elastiek van de rok optrekken tot vlak onder je borsten.
mja misschien toch wat anders aantrekken dan :pquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan willen ze bij de douane geen extra checks doen zeker
Gewoon een laken omwikkelen als jurkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien toch wat anders aantrekken dan :p
Ligt er een beetje aan of ze goed hebben geslapen en hoe vriendelijk jij lacht denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of ze nu net zo vervelend doen met mijn nieuwe visa
Ja doosje chocolade of zo toeschuiven wordt denk ik ook niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of ze goed hebben geslapen en hoe vriendelijk jij lacht denk ik
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doosje chocolade of zo toeschuiven wordt denk ik ook niet geaccepteerd
Net genoeg voor het weekend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezet). Wel 5 kilo chocolade rijken
Als ik CL uit de buurt kan houden wel jaquote:
Daar kom je het weekend misschien net mee door.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezet). Wel 5 kilo chocolade rijken
Amateurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
5 kg chocolade voor 1 weekend is dat niet heel erg veel?
Echt he.quote:
Idd, dat is niet heel erg veelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
5 kg chocolade voor 1 weekend is dat niet heel erg veel?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef essnhills het volgende:
Oke voorzichtige uitspraak; mogelijk eerste positieve uitwerking van medicijnen. Heb al een paar dagen duidelijk minder zware en verzuurde benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |