Schande!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Elvi het volgende:
Ik was gisteren sinds hele lange tijd weer eens in Rotterdam en ik wist de weg gewoon niet meer
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesrquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik word echt zo moe van mensen die niet met Dutch Directness kunnen omgaan
Nou ja Nederlanders zijn wel de laatsten geweest die hier een probleem mee haddenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesr
Nee.quote:
Toch niet zo oud dat ze op schoot moeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
M'n nichtje komt morgen op bezoek. Met d'r vriendje. [ afbeelding ] Seven hells wat voel ik me oud
Mooie schoenen. Neuken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesr
Wutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch niet zo oud dat ze op schoot moeten?
quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is aan de overkant weer gezellig. Nou doei he
0 loyaliteitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is aan de overkant weer gezellig. Nou doei he
Faxiequote:
Mijn neefje wordt in december 16.. Tijd vliegt echt....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
M'n nichtje komt morgen op bezoek. Met d'r vriendje. [ afbeelding ] Seven hells wat voel ik me oud
Jij komt tenminste altijd weer opdagen.quote:
Faxieeeeequote:
Maar dan ook echtquote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn neefje wordt in december 16.. Tijd vliegt echt....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |