Wat heb jij op het oog dan? Ben je niet tevreden over deze?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vast wel. Beetje vertrouwen.
Ik heb zaterdag stiekem ook naar auto's wezen kijken![]()
Nog ff doorsparen voor wat ik wil hebben
Dit zei ik laatst echtvtegen de garage houder toen hij vroeg wat voor auto ik hadquote:
Ik kan het prima opnoemen ookquote:Op maandag 9 juni 2025 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zei ik laatst echtvtegen de garage houder toen hij vroeg wat voor auto ik hadstomme is dat ik prima weet welke ik heb
Mijn huidige is prima, ik vind hem alleen te laag. Ik heb het zo nu en dan onmeunig in de rug en dan is in en uitstappen een opgave.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat heb jij op het oog dan? Ben je niet tevreden over deze?
Onmeunigquote:Op maandag 9 juni 2025 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn huidige is prima, ik vind hem alleen te laag. Ik heb het zo nu en dan onmeunig in de rug en dan is in en uitstappen een opgave.
Ik ben dus op zoek naar iets met een hogere zit en ik wil een automaat.
Ik neig nu naar een Seat Ateca. Maar die kan ik nog niet betalen
Zo fancy. Ik heb geen rug pijntjes maar sinds ik in de asx van mijn broer heb gereden wil ik over een tijdje ook hoogzitter. Ik heb alleen recent nog een nieuwe autoradio met zo’n tabletscherm ingebouwd dus ik rijd mijn huidige wel eerst afquote:Op maandag 9 juni 2025 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn huidige is prima, ik vind hem alleen te laag. Ik heb het zo nu en dan onmeunig in de rug en dan is in en uitstappen een opgave.
Ik ben dus op zoek naar iets met een hogere zit en ik wil een automaat.
Ik neig nu naar een Seat Ateca. Maar die kan ik nog niet betalen
Snap ik wel vind ik ook een leuk modelquote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen rugpijntjes maar wel erg blij met mn T-Roc
Jaja, lease. Nou en
Heb ik in gezeten, maar die gaat het niet worden. Dat is een auto voor kleine mensen. Heeft een te lage voorruit. Ik zat tegen de zonneklep aan te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen rugpijntjes maar wel erg blij met mn T-Roc
Jaja, lease. Nou en
Mijn ouders hebben een VW Sportsvan automaat. Erg fijne auto.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo fancy. Ik heb geen rug pijntjes maar sinds ik in de asx van mijn broer heb gereden wil ik over een tijdje ook hoogzitter. Ik heb alleen recent nog een nieuwe autoradio met zo’n tabletscherm ingebouwd dus ik rijd mijn huidige wel eerst af
Gelukkig ben ik kleinquote:Op maandag 9 juni 2025 20:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik in gezeten, maar die gaat het niet worden. Dat is een auto voor kleine mensen. Heeft een te lage voorruit. Ik zat tegen de zonneklep aan te kijken.
Heb je de ford puma ook getest toevallig? Die vind ik heel mooi en wil ik tzt testenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een VW Sportsvan automaat. Erg fijne auto.
Ik wil alleen een iets jongere auto en iets minder de uitstraling van bejaardenbak.
DrMarten wil hoog zitten dan is je stoel omlaag pompen niet echt wat je wiltquote:Op maandag 9 juni 2025 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet bij de T-Roc trouwens de stoel wel helemaal omhoog 'pompen'. Had je de stoel op de laagste stand @:DrMarten?
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je de ford puma ook getest toevallig? Die vind ik heel mooi en wil ik tzt testen
Die is korter dan mijn huidige auto en ik wil comfortabel 2 volwassenen op de achterbank kunnen hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je de ford puma ook getest toevallig? Die vind ik heel mooi en wil ik tzt testen
Met de stoel op de hoogste stand zat ik zowat met mijn kop tegen het dak. Met de stoel een stuk naar beneden had ik nog het idee dat ik rare yogaoefeningen moest doen om onder een stoplicht te kunnen zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet bij de T-Roc trouwens de stoel wel helemaal omhoog 'pompen'. Had je de stoel op de laagste stand @:DrMarten?
Die achterbank is wel belangrijk jaquote:Op maandag 9 juni 2025 21:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Die is korter dan mijn huidige auto en ik wil comfortabel 2 volwassenen op de achterbank kunnen hebben.
Heb wel naar de Kuga gekeken, maar die zijn lomp zwaar er zijn vaak PHEV en ik wil geen stekkerauto.
Mooie auto. De rest komt ook vast nog welquote:Op maandag 9 juni 2025 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil deze
https://www.autohaarhuis.(...)n-ov/benzine/2319635
Is mijn bankrekening het alleen nog niet mee eens
Ford Puma een idee?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil deze
https://www.autohaarhuis.(...)n-ov/benzine/2319635
Is mijn bankrekening het alleen nog niet mee eens
Gemistquote:
Een goeie relatie met je auto is belangrijkquote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef aeque het volgende:
Ik dacht heel even dat ik in een ander deel van fok beland was dan r&p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |