quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je van paardenmeisje naar viswijf gegaan?Onze boot heet Het Houten Paard, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Trojaans Zeepaard?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onze boot heet Het Houten Paard, hoor.
Als ik hem ooit zie zal ik zwaaien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onze boot heet Het Houten Paard, hoor.
Klinkt als een compromis-naamquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Het Houten Paard. Dat zeg ik net.
Ze was okaYvquote:
Die is zelfs voor jouw doen slecht.quote:
Doe maar!quote:
Nee, het is een vertaling van haar eigenlijke naam, It Houten Hynder. Een zeeschouw vernoemd naar het schip van Grutte Pier, een naam die ze al sinds 1970 draagtquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een compromis-naam
Met Barb hadden we hier al genoeg elitair gedrag. Nu jij ook al.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar!
[..]
Nee, het is een vertaling van haar eigenlijke naam, It Houten Hynder. Een zeeschouw vernoemd naar het schip van Grutte Pier, een naam die ze al sinds 1970 draagt.
Wat is er elitair aan het hebben van een zeeschouwquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Met Barb hadden we hier al genoeg elitair gedrag. Nu jij ook al.![]()
Niet slechter dan haar afwezigheid.quote:
Ik mag al blij zijn met een simpele houten plank die blijft drijven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er elitair aan het hebben van een zeeschouw.
*Plays worlds smallest violin.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag al blij zijn met een simpele houten plank die blijft drijven.
Ja precies dat formaat inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koekieeee koekie. 🎶
Bekijk deze YouTube-video
Film je dat dan. Wil het wel graag horenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Mocht ik koekie ooit een keer meeten ga ik dit zingen.
Neequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Film je dat dan. Wil het wel graag horen
Nou 🫢quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |