Maak je geen zorgen, er is daar geen groot politicus verloren gegaan, en als mens was hij ook niet van onbesproken gedrag, met die vieze liefhebberij voor jonge jongens.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O dus jij wilde Pim ook dood hebben
Hoe werkt dat dan elke dag de rekening betalen voor zoiets?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:13 schreef Marsenal het volgende:
Die Volkert heeft wel een beetje een neutraal hoofd, ik zou hem niet herkennen als ie langs me liep.
Leuk hoe er dan gezegd wordt dat ie rondloopt 'alsof er nooit iets is gebeurd', dat zijn van die dingen die mensen zeggen zonder echt na te denken over hoe zo'n persoon leeft. Want reken er maar op dat deze man elke dag de rekening betaalt voor zijn actie.
Geeft hij dan ook fooi?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:13 schreef Marsenal het volgende:
elke dag de rekening betaalt voor zijn actie.
Kun je dat ook aantonen? Iemand van pedofilie beschuldigen is niet niets.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er is daar geen groot politicus verloren gegaan, en als mens was hij ook niet van onbesproken gedrag, met die vieze liefhebberij voor jonge jongens.
Ik denk wel dat deze man constant op de hoede is, altijd gestresst dat iemand met hem komt afrekenen. De familie Tokkie was tussen de LPF aanhangers altijd goed vertegenwoordigd, daar zit veel gek volk tussen, dat snapt Volkert van de Graaf maar al te goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan elke dag de rekening betalen voor zoiets?
Daar heeft ie toch ook welbewust voor gekozen. Alhoewel het destijds een kwestie van tijd was voordat er iets zou gebeuren met Fortuyn, de media en andere politici schilderden hem dagelijks af als nieuwe Hitler. En wat doe je als je de kans krijgt Hitler te vermoorden voordat hij aan de macht is?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat deze man constant op de hoede is, altijd gestresst dat iemand met hem komt afrekenen. De familie Tokkie was tussen de LPF aanhangers altijd goed vertegenwoordigd, daar zit veel gek volk tussen, dat snapt Volkert van de Graaf maar al te goed.
Geen maatschappelijke meer kring kunnen opbouwen, familie en vrienden kwijt, het lijkt me in elk geval zo dat Volkert van der G een relatief eenzaam bestaan leidt.
Ik denk dat Volkert zeer gewaardeerd wordt in bepaalde linkse/groene kringen. Daar zal hij tussen gelijkgestemden zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat deze man constant op de hoede is, altijd gestresst dat iemand met hem komt afrekenen. De familie Tokkie was tussen de LPF aanhangers altijd goed vertegenwoordigd, daar zit veel gek volk tussen, dat snapt Volkert van de Graaf maar al te goed.
Geen maatschappelijke meer kring kunnen opbouwen, familie en vrienden kwijt, het lijkt me in elk geval zo dat Volkert van der G een relatief eenzaam bestaan leidt.
Komt in dat item in de openingspost ook gewoon aan bod.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gast had d'r misschien al eerder 1 vermoord ook.
https://www.trouw.nl/voor(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik beschuldig hem niet van pedofilie, ik weet niet wat de leeftijd van die jongens was, maar zonder secundaire geslachtskenmerken zullen ze niet geweest zijn, wat ontzettend heftig van je om van mijn post meteen te maken dat ze 10 of jonger waren, haal je hoofd eens uit de goot.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kun je dat ook aantonen? Iemand van pedofilie beschuldigen is niet niets.
Oké, ik dacht dat je daarop doelde met:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik beschuldig hem niet van pedofilie, ik weet niet wat de leeftijd van die jongens was, maar zonder secundaire geslachtskenmerken zullen ze niet geweest zijn, wat ontzettend heftig van je om van mijn post meteen te maken dat ze 10 of jonger waren, haal je hoofd eens uit de goot.
Als je zulke dingen zegt, moet je het waar kunnen maken, en niet zeggen dat je het zelf eigenlijk niet weet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef Marsenal het volgende:
en als mens was hij ook niet van onbesproken gedrag, met die vieze liefhebberij voor jonge jongens.
quote:Ze waren volgens Peter R de Vries minderjarig, meer weet ik er niet meer over, het is allemaal zo lang geleden.
Fair point, ik heb hem nu weer op beeld gezien en ben die kop alweer vergeten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Volkert zeer gewaardeerd wordt in bepaalde linkse/groene kringen. Daar zal hij tussen gelijkgestemden zijn.
En als Volkert echt bang zou zijn, zou hij niet met de trein reizen en marathons lopen. Ik denk dat de meeste mensen Volkert niet eens herkennen, en als mensen nog boos zijn, zullen ze niet verder komen dan een beetje schelden op internet.
Joh, ik moet helemaal niks he. Je kan zelf ook googlen, ik heb hier geen verantwoordelijkheden verder, ik zeg wat ik wil.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat je daarop doelde met:
[..]
Als je zulke dingen zegt, moet je het waar kunnen maken, en niet zeggen dat je het zelf eigenlijk niet weet.
[..]
Wie stelt, bewijst.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Joh, ik moet helemaal niks he. Je kan zelf ook googlen, ik heb hier geen verantwoordelijkheden verder, ik zeg wat ik wil.
Heb speciaal voor jou even gekeken, je kan er vrij snel krantenartikelen over teruglezen.
Als ik een scriptie schrijf, ja.quote:
NWS / Pim Fortuyn had sex met minderjarige jongensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kun je dat ook aantonen? Iemand van pedofilie beschuldigen is niet niets.
Ik ken dat verhaal al wel langer. De geruchten gingen ook al in het rond toen Pim nog leefde. En het kan allemaal best waar zijn, maar onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hij is nooit veroordeeld.quote:Op de twee diskettes, samengesteld door de Regionale Inlichtingendienst RID, staat dat wijlen Pim Fortuyn zich zou hebben vergrepen aan minderjarige Marokkaanse jongens. De voormalige gewestelijk voorzitter van de PvdA zou de jongeren hebben geronseld.
Het is sowieso een vreemd verhaal, waarom zou de AIVD onderzoek doen naar het liefdesleven van politici?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
NWS / Pim Fortuyn had sex met minderjarige jongens
https://www.nd.nl/nieuws/(...)fo-schokt-marokkanen
[..]
Ik ken dat verhaal al wel langer. En het kan allemaal best waar zijn, maar onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hij is nooit veroordeeld.
Peter R de Vries. Heeft het toen geopenbaard. Maar Ja, die is ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemd verhaal, waarom zou de AIVD onderzoek doen naar het liefdesleven van politici?
Hoe deugdelijk zit dit onderzoek in elkaar? Zijn er slechts geruchten opgeschreven? Of is er ook echt bewijs?
En is er überhaupt wel onderzoek gedaan door de AIVD, zo'n diskette kan natuurlijk ook verspreid worden om iemands reputatie te besmeuren.
https://www.standaard.be/(...)arigen/43867777.htmlquote:Pim Fortuyn had seks met minderjarigen
Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens, aldus Nederlands misdaadjournalist Peter R. de Vries die zijn beweringen staaft met een geheim rapport van de Nederlandse Staatsveiligheid dat hij in handen kreeg.
De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de veiligheidsdienst. "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.
De veiligheidsdienst heeft Peter de Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een celstraf van 15 jaar kan krijgen.
Als er ook flink wordt gegraven als het om een Sally on the side gaat, dan is dat bij minderjarigen toch wel beter te verklarenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
waarom zou de AIVD onderzoek doen naar het liefdesleven van politici?
Hoe eenzaam hij ook mag zijn, die gast heeft nog te veel vrijheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het was juist andersom. De info mocht niet openbaar gemaakt worden van de inlichtingendiensten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er ook flink wordt gegraven als het om een Sally on the side gaat, dan is dat bij minderjarigen toch wel beter te verklaren
In die uitzending, die ik nergens terug kan vinden, ging Peter R. ook naar de eigenaar van de diskettes, maar die wist van niets.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was juist andersom. De info mocht niet openbaar gemaakt worden van de AIVD.
Ja. Veel berichtgeving lijkt ook gewoon verdwenen van het internet. De kranten stonden er toen bol van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In die uitzending, die ik nergens terug kan vinden, ging Peter R. ook naar de eigenaar van de diskettes, maar die wist van niets.
Ik denk dat iedereen die stormachtig ten tonele verschijnt en de boel op z'n kop zet uitgebreid nagetrokken wordt. Je wilt toch geen dingen missen. Zo iemand als Baudet, daar zal ook wel een lekker dossier van zijn. Je wilt niet dat een journalist gekke dingen ontdekt en je daardoor met een bek vol tanden staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemd verhaal, waarom zou de AIVD onderzoek doen naar het liefdesleven van politici?
Hij had toch niks tegen Marokkanen in het bijzonder?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Natuurlijk ook Marokkaanse jongens. Haha. Hypocriet ventje. Nee
Je hoeft niet bijzonder veel respect voor Fortuyn te hebben.
Ook niet voor Volkert overigens. Voor het gekrijs weer losbarst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |