Als je jezelf bij je volle verstand genoodzaakt ziet om een ander mens zonder pardon te vermoorden om "de samenleving te redden", dan verwacht ik niet dat een levenslange gevangenisstraf je daarvan weerhoudt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat hij 12 jaar wel lang genoeg vond.
Zo'n straf krijg je ook nooit meer. Als je zoiets nu zou doen, krijg je 100% levenslang denk ik.
Wie het wapen aan hem leverde is altijd onduidelijk gebleven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het wapen ligt in het Rijks Museum.
Dat laatste zal waarschijnlijk altijd de vraag blijven.
https://eenvandaag.avrotr(...)p-pim-fortuyn-150887quote:Wie leverde het wapen aan Volkert van der G.? Nieuwe theorie over moord op Pim Fortuyn
24 jun 2024
Er zijn dus nog wat vragen.quote:Rapport is topgeheim
Dat het politierapport topgeheim is, maakt de zaak volgens Arends nog mysterieuzer. De informatie mag absoluut niet op straat belanden. Het is zelfs niet mogelijk om de documenten op te vragen via de Wet open overheid (Woo, vroeger Wob)
In zo'n geval denk ik wel. Hij zal van tevoren het vermoeden hebben gehad dat ze hem niet levenslang zouden weg stoppen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je jezelf bij je volle verstand genoodzaakt ziet om een ander mens zonder pardon te vermoorden om "de samenleving te redden", dan verwacht ik niet dat een levenslange gevangenisstraf je daarvan weerhoudt.
Vind left laser inderdaad een kneus maar Volkert is degene die hier debiel isquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die debiel van een "interviewer" wilde even goedkoop scoren.
Wat een kneus
Apeldoornquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Waar woont die kerel tegenwoordig eigenlijk? Verbaast me dat er niet regelmatig incidenten zijn
Left laser stelt wel betere vragen dan bijvoorbeeld powned. Is alleen jammer dat ze net als powned met intimidatiejournalistiek bezig zijn. Dat komt gewoon te aanvallend over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vind left laser inderdaad een kneus maar Volkert is degene die hier debiel is
Dat die gore hond lang mag branden
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In zo'n geval denk ik wel. Hij zal van tevoren het vermoeden hebben gehad dat ze hem niet levenslang zouden weg stoppen.
Mee eens , beide enorm triest is biased ,maar vind dit het enige interessante stuk wat left laser ooit gemaakt heeftquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Left laser stelt wel betere vragen dan bijvoorbeeld powned. Is alleen jammer dat ze net als powned met intimidatiejournalistiek bezig zijn. Dat komt gewoon te aanvallend over.
Alles, stoer meisje. Maar vooral het feit dat ik liever zie dat anderen 'm omleggen en dat niet mijn taak is. Hooguit een wens en dan vooral als dat dan toch gebeurt dat op een pijnlijke, langzame wijze zal zijn dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, stoere jongen
Ja, er zijn nog steeds onopgehelderde vragen hieromtrent, die om onduidelijke redenen mysterieus worden gehouden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie het wapen aan hem leverde is altijd onduidelijk gebleven.
2024
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)p-pim-fortuyn-150887
En het rapport daarover is topgeheim
[..]
Er zijn dus nog wat vragen.
En dat is jammer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog steeds onopgehelderde vragen hieromtrent, die om onduidelijke redenen mysterieus worden gehouden.
Had niks met fortuyn maar vind dat hij er te makkelijk vanaf is gekomen. Zulke mensen leggen straks weer iemand om als het ze niet bevalt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:46 schreef Starhopper het volgende:
Laat hem gewoon met rust. Hij heeft zijn straf uitgezeten.
We zullen het helaas nooit weten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat is jammer.
Ik zou wel eens willen weten wie er nog meer allemaal bij betrokken zijn geweest. Wat of wie wordt er afgedekt?
En ook niet hoe het land er nu zou hebben uitgezien als Pim Fortuyn wel premier had gewordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
We zullen het helaas nooit weten.
Het grootste probleem zal wel het verliezen van zijn uitkering zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:27 schreef capricia het volgende:
Ik zou naar het buitenland verhuizen als ik hem was. Hij heeft ook aangegeven dat te willen.
Maar misschien mag ie dat niet?
Dat was alleen om onder zn voorwaarden uit te komen. Daarvoor is ie ook naar de rechter gestapt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:27 schreef capricia het volgende:
Ik zou naar het buitenland verhuizen als ik hem was. Hij heeft ook aangegeven dat te willen.
Maar misschien mag ie dat niet?
Klopt. Niet veel anders, denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:27 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En ook niet hoe het land er nu zou hebben uitgezien als Pim Fortuyn wel premier had geworden
Wat is dit nu voor dom gelul? Dat weet je toch pas als ie wel aan de macht was gekomen. Speculatief geneuzelquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt. Niet veel anders, denk ik.
Ik weet het niet en zal het ook nooit te weten komen ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt. Niet veel anders, denk ik.
Dan zou de PVV een stukje kleiner geweest zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:27 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En ook niet hoe het land er nu zou hebben uitgezien als Pim Fortuyn wel premier had geworden
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:28 schreef matspontius het volgende:
Trump mag wel oppassen daar in Den Haag ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |