Nou hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er ook linkse mensen die niet agressief en baldadig zijn, maar ik begin zo langzamerhand wel te denken dat dat een minderheid is
Het gaat mij er niet om of het je boeit of niet maar dat je niet verbaasd zou moeten zijn, want dit is te verwachten gedrag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het boeit me niet, voor de tweede keer
Ja blijf er lekker over doorgaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of het je boeit of niet maar dat je niet verbaasd zou moeten zijn, want dit is te verwachten gedrag.
Natuurlijk niet. Hij heeft zijn straf uitgezeten. Dus hij heeft zijn boetedoening achter de rug. Iedereen verdient een tweede kans.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef oblo het volgende:
Volkert verdient het om op zijn minst voor de rest van zijn leven lastig gevallen te worden door debiele interviewers.
Wel eens bij een GroenLinks congres geweest? Zelfs de Hells Angels durven daar niet te komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou he
Zoveel voorbeelden die je daarvan kan noemen
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:19 schreef Arcee het volgende:
Stuurde Folkert nou richting die reporter waardoor hij zelf (Folkert) viel?
Volkert fietste inderdaad tegen de reporter aan en viel, dit terwijl de reporter die nog zijn pet wilde pakken.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit maar walgelijke actie van die reporter
Hij gaat bewust Volkert opwachten om een reactie uit te lokken en daarmee zelf te scoren naar de buitenwereld
Dat heet 'mannen'quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die vaak over rechts/links spreken en bezig zijn die hele kant als een stel totaaldebielen neer te zetten hebben vaak een kleine penis.
Ho ho ho meesten van ons zijn inderdaad een randdebiel maar er zijn er ook met grote penissen hoor.quote:
Zeg je dat ook over de moordenaar van zeg eens, jouw kind?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij heeft zijn straf uitgezeten. Dus hij heeft zijn boetedoening achter de rug. Iedereen verdient een tweede kans.
Zo werkt dat in een fatsoenlijke samenleving.
In een fatsoenlijke samenleving vermoord je geen politici!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij heeft zijn straf uitgezeten. Dus hij heeft zijn boetedoening achter de rug. Iedereen verdient een tweede kans.
Zo werkt dat in een fatsoenlijke samenleving.
Als je het zo bekijkt, dan bestaat er op deze planeet geen enkel beschaafd land of fatsoenlijke samenleving.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke samenleving vermoord je geen politici!!
Baudet werd op zijn kop geslagen met een paraplu en later een bierfles, had ook makkelijk verkeerd af kunnen lopen voor hem. Er heerst een consensus onder fanatiek links dat rechtse politici hun recht op leven verspeeld hebben. Zie ook de reacties na de aanslag op Trump: jammer, hij had hem beter moeten raken, etc etc.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat ik zeg, is dat het voor een linkse rakker geen raar gedrag is. Die vinden het normaal om anderen te intimideren onder het mom van hun idealen of gewoon uit baldadigheid, of erger nog, "burgelijke ongehoorzaamheid".
Dan ben je er emotioneel bij betrokken, dus natuurlijk niet. Is het belangrijk dat je er in elk geval hetzelfde over denkt om te voorkomen dat je hypocriet genoemd wordt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over de moordenaar van zeg eens, jouw kind?
Wat is dit voor gezwets? Jij gaat iets algemeens in het persoonlijke trekken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over de moordenaar van zeg eens, jouw kind?
Dat bedoel ik ook. Als er een persoonlijk iemand slachtoffer is, ga je dan ook met droge ogen beweren dat de dader een 2de kans verdiendt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezwets? Jij gaat iets algemeens in het persoonlijke trekken.
Bovendien heb ik het idee dat de 'journalist' in kwestie nog niet geboren was ten tijde van deze moord.
En als hij een echte journalist zou zijn, dan had hij kunnen weten dat het rechtbankverslag gewoon op te vragen is en dan had hij het motief van Volkert kunnen weten.
I rest my case 😶quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan bestaat er op deze planeet geen enkel beschaafd land of fatsoenlijke samenleving.
Motief...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het idee dat de 'journalist' in kwestie nog niet geboren was ten tijde van deze moord.
En als hij een echte journalist zou zijn, dan had hij kunnen weten dat het rechtbankverslag gewoon op te vragen is en dan had hij het motief van Volkert kunnen weten.
Wat is dit voor gezwets? Als je zo'n walgelijke daad verricht dan verspeel je als dader je burgerrecht op goed fatsoen. Altijd maar weer opkomen voor devdader want ja die heeft ook zijn rechten 🤮🤮 In dit geval wel duidelijk waar dat vandaan komt uiteraard....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niks van jouw argument. Pim is dood, de dader heeft zijn straf uitgezeten, het leven gaat verder.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Als er een persoonlijk iemand slachtoffer is, ga je dan ook met droge ogen beweren dat de dader een 2de kans verdiendt?
Of geldt de reden 2de kans alleen voor anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |