Maar hij heeft wel een goede vraag!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die debiel van een "interviewer" wilde even goedkoop scoren.
Wat een kneus
Linkse jongen wil van die moord af en eist een verklaring van de moordenaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die debiel van een "interviewer" wilde even goedkoop scoren.
Wat een kneus
Ja 'ben jij wel links?'quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goede vraag!
Was niet zo lang geleden een incident met hem in de trein met een domme tokkie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Waar woont die kerel tegenwoordig eigenlijk? Verbaast me dat er niet regelmatig incidenten zijn
Apeldoornquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Waar woont die kerel tegenwoordig eigenlijk? Verbaast me dat er niet regelmatig incidenten zijn
Waarschijnlijk opdracht gekregen van Ad Melkertquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Halcon het volgende:
Eng mannetje die Volkert. Die gaat toch nooit een verklaring afleggen over het waarom. Goedkoop ermee weggekomen ook.
Daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef oblo het volgende:
Volkert verdient het om op zijn minst voor de rest van zijn leven lastig gevallen te worden door debiele interviewers.
Meestal loopt dat wel los met mensen die na hun straf opgejaagd zouden worden. Twee keer iets gevraagd worden of uitgescholden worden in al die jaren, valt ook wel mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, lijkt me toch niet dat hij lekker door een Albert Heijn looptquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal loopt dat wel los met mensen die na hun straf opgejaagd zouden worden. Twee keer iets gevraagd worden of uitgescholden worden in al die jaren, valt ook wel mee.
Volkert stond binnen 12 jaar weer op vrije voeten. Daar is hij in ieder geval bijzonder goed mee weggekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef Kamelenteen het volgende:
Vond het nog steeds jammer dat Volkert nog steeds hier vrij kan rondlopen. Ik zou het niet erg hebben gevonden als ie door een rechter gek doodgeschoten zou zijn.
Hij loopt liever door de Jumbo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch niet dat hij lekker door een Albert Heijn loopt
Misschien laat hij zijn boodschappen bezorgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hem persoonlijk ook niet herkennen op straat. Denk wel meer mensen niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal loopt dat wel los met mensen die na hun straf opgejaagd zouden worden. Twee keer iets gevraagd worden of uitgescholden worden in al die jaren, valt ook wel mee.
Je bent iets op het spoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien laat hij zijn boodschappen bezorgen
Als het echt zo erg was, dan had hij wel wat aan z'n uiterlijk gedaan of zou hij wel geëmigreerd zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige vreemde is wel dat er bij hem geen psychische stoornis is vastgesteld. Dat houdt dus in dat hij bij zijn volle verstand en uit volle overtuiging heeft gehandeld, zonder enig mededogen. Hoe men dan tot de conclusie komt dat de kans op herhaling klein is, vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:46 schreef Starhopper het volgende:
Laat hem gewoon met rust. Hij heeft zijn straf uitgezeten.
Ja, fopstraf.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volkert stond binnen 12 jaar weer op vrije voeten. Daar is hij in ieder geval bijzonder goed mee weggekomen.
Toen Volkert die man (die jij tokkie noemt) even waarschuwde met de woorden: “je weet waartoe ik in staat ben”quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was niet zo lang geleden een incident met hem in de trein met een domme tokkie.
Tassen vol met dit https://www.ah.nl/producten/product/wi62639/lu-pim-s-sinaasappelquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien laat hij zijn boodschappen bezorgen
Zaten er nog ergens open eindjes? Iets met hoe hij aan het wapen kwam, of wat er met het wapen gebeurt is, of zo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het enige vreemde is wel dat er bij hem geen psychische stoornis is vastgesteld. Dat houdt dus in dat hij bij zijn volle verstand en uit volle overtuiging heeft gehandeld, zonder enig mededogen. Hoe men dan tot de conclusie komt dat de kans op herhaling klein is, vind ik echt onbegrijpelijk.
Nu weer welquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zou hem persoonlijk ook niet herkennen op straat. Denk wel meer mensen niet.
Sinds hij vrijgelaten is heeft hij ook niets geks gedaan toch dus wat dat betreft heeft de rechter het juist gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het enige vreemde is wel dat er bij hem geen psychische stoornis is vastgesteld. Dat houdt dus in dat hij bij zijn volle verstand en uit volle overtuiging heeft gehandeld, zonder enig mededogen. Hoe men dan tot de conclusie komt dat de kans op herhaling klein is, vind ik echt onbegrijpelijk.
Dat heeft hij volgens mij gewoon tegen de rechter of politie verklaard.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef capricia het volgende:
Vind het wel een goede vraag. Het waarom.
Maar hij had beter een afspraak voor een interview kunnen maken, ipv hem op te jagen. Nu krijgen we nooit een antwoord.
Die voorwaarden gingen alleen om zijn proeftijd dacht ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef capricia het volgende:
Vind het wel een goede vraag. Het waarom.
Maar hij had beter een afspraak voor een interview kunnen maken, ipv hem op te jagen. Nu krijgen we nooit een antwoord.
Staat me trouwens ook bij dat er voorwaarden aan zijn vrijlating gesteld zijn. Dat hij de media niet op mag zoeken. Of dat alleen in het begin zo was, of nu nog, dat weet ik niet. Maar ja, voorlopig zoekt de media hem dus op.
Er waren ook verdenkingen dat hij een milieuambtenaar zou hebben neergeschoten maar is daar nooit voor gepaktquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat hij sindsdien niks geks heeft gedaan biedt geen enkele garantie. Hij heeft bewezen uit volle overtuiging een wildvreemde in koelen bloede te kunnen vermoorden, omdat hij het niet eens was met zijn denkbeelden. Waarom zou dat niet nog een keer kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sinds hij vrijgelaten is heeft hij ook niets geks gedaan toch dus wat dat betreft heeft de rechter het juist gehad.
Wat mij betreft had hij levenslang in de gevangenis gezeten. Maar ik vind het niet dat iemand die 18 jaar celstraf heeft uitgezeten, opgelegd door de rechter, lastig gevallen moet worden omdat men het niet eens is met de straf.
Dat is aan de rechter.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat hij sindsdien niks geks heeft gedaan biedt geen enkele garantie. Hij heeft bewezen uit volle overtuiging een wildvreemde in koelen bloede te kunnen vermoorden, omdat hij het niet eens was met zijn denkbeelden. Waarom zou dat niet nog een keer kunnen gebeuren?
Nee. Zo te lezen daarna ook nog.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die voorwaarden gingen alleen om zijn proeftijd dacht ik.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)graaf-mediaverbod-opquote:Van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, mag sinds zijn vervroegde vrijlating in 2014 geen contact met de media hebben.
Het wapen ligt in het Rijks Museum.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Zaten er nog ergens open eindjes? Iets met hoe hij aan het wapen kwam, of wat er met het wapen gebeurt is, of zo.
En ik ben serieus nieuwsgierig naar het waarom. Hoe kom je tot zo'n daad. Als je volledig bij je verstand bent.
Het is verder niet verboden om hem te benaderen met vragen. Hij blijft maar binnen als hij daar geen zin in heeft.quote:
Ik gok zo maar dat hij 12 jaar wel lang genoeg vond.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat hij sindsdien niks geks heeft gedaan biedt geen enkele garantie. Hij heeft bewezen uit volle overtuiging een wildvreemde in koelen bloede te kunnen vermoorden, omdat hij het niet eens was met zijn denkbeelden. Waarom zou dat niet nog een keer kunnen gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |