Maar hij heeft wel een goede vraag!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die debiel van een "interviewer" wilde even goedkoop scoren.
Wat een kneus
Linkse jongen wil van die moord af en eist een verklaring van de moordenaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die debiel van een "interviewer" wilde even goedkoop scoren.
Wat een kneus
Ja 'ben jij wel links?'quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goede vraag!
Was niet zo lang geleden een incident met hem in de trein met een domme tokkie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Waar woont die kerel tegenwoordig eigenlijk? Verbaast me dat er niet regelmatig incidenten zijn
Apeldoornquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Waar woont die kerel tegenwoordig eigenlijk? Verbaast me dat er niet regelmatig incidenten zijn
Waarschijnlijk opdracht gekregen van Ad Melkertquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Halcon het volgende:
Eng mannetje die Volkert. Die gaat toch nooit een verklaring afleggen over het waarom. Goedkoop ermee weggekomen ook.
Daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef oblo het volgende:
Volkert verdient het om op zijn minst voor de rest van zijn leven lastig gevallen te worden door debiele interviewers.
Meestal loopt dat wel los met mensen die na hun straf opgejaagd zouden worden. Twee keer iets gevraagd worden of uitgescholden worden in al die jaren, valt ook wel mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, lijkt me toch niet dat hij lekker door een Albert Heijn looptquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal loopt dat wel los met mensen die na hun straf opgejaagd zouden worden. Twee keer iets gevraagd worden of uitgescholden worden in al die jaren, valt ook wel mee.
Volkert stond binnen 12 jaar weer op vrije voeten. Daar is hij in ieder geval bijzonder goed mee weggekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef Kamelenteen het volgende:
Vond het nog steeds jammer dat Volkert nog steeds hier vrij kan rondlopen. Ik zou het niet erg hebben gevonden als ie door een rechter gek doodgeschoten zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |