alcoholdelier en een onttrekkingsinsult, ik heb ze beiden gehad in 5 dagen tijd incl een reanimatie. \quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ik zei van dat delier is de ervaring die ik heb gezien
Dus daarom bij echt veel drinken oppassen met op eigen houtje zo te stoppen
tja dat kan. ik ben er niet zo moeilijk in eigenlijk of veroordeel ,mensen gelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Zou me nog een rot zorg zijn of je het me kwalijk neemt of niet.
Ik ben blij dat je dit kan navertellenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:33 schreef R_Nest het volgende:
[..]
alcoholdelier en een onttrekkingsinsult, ik heb ze beiden gehad in 5 dagen tijd incl een reanimatie. \
Er kan niet genoeg gewaarschuwd worden voor plotseling stoppen door stevige drinkers zonder toezicht.
Heftig!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:33 schreef R_Nest het volgende:
[..]
alcoholdelier en een onttrekkingsinsult, ik heb ze beiden gehad in 5 dagen tijd incl een reanimatie. \
Er kan niet genoeg gewaarschuwd worden voor plotseling stoppen door stevige drinkers zonder toezicht.
Damnnnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat om een grens denk ik, enne oke. jullie weten mijn verhaal. maar er is vooroordeel over. enne als ik zo luister naar wat jullie zeggen dan denk ik vaak, kindjes kindjes. jullie weten eigenlijk niet hoe het is of gaat.
Even nadenken voordat je op versturen drukt kan geen kwaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
denk er niet teveel over en zeg eigenlijk wat in me opkomt. naja je kunt er maar tegen of niet.
Fijn dat je ondanks deze heftige ervaring, het toch nog na mag vertellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:33 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:33 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Niet herkenbaar qua wat je hebt ondergaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:33 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Prima hoor!quote:
Ik ben super trots op jouquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:01 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Prima hoor!
Wel een +20 jaar verslaving waar de hele dag door waar mogelijk werd gedronken maar ook gewoon gewerkt enz geen noemenswaardige problemen. Bijzonder gehaaid word je daar in.
Wat dat aan gaat heb ik ook ernstige twijfels bij TS zijn alcohol probleem of iig hoe groot hij het maakt.
Hij wil tenslotte steeds maar al te graag naar de alcohol wijzen voor het probleem met zijn vriendin. Het lijkt de aandacht afleiden van de werkelijke reden....maar goed ik kan het mis hebben.
Knap hoor!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:01 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Prima hoor!
Wel een +20 jaar verslaving waar de hele dag door waar mogelijk werd gedronken maar ook gewoon gewerkt enz geen noemenswaardige problemen. Bijzonder gehaaid word je daar in.
Wat dat aan gaat heb ik ook ernstige twijfels bij TS zijn alcohol probleem of iig hoe groot hij het maakt.
Hij wil tenslotte steeds maar al te graag naar de alcohol wijzen voor het probleem met zijn vriendin. Het lijkt de aandacht afleiden van de werkelijke reden....maar goed ik kan het mis hebben.
Ik denk dat je het juist zietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:01 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Prima hoor!
Tnx!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben super trots op jouecht heel erg knap
ik ken ts niet zo he? wat ik eg hier is maar wat ik denk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Even nadenken voordat je op versturen drukt kan geen kwaad
Je hebt nu bijna hetzelfde gedrag als TS
Je zet hier gewoon een groep mensen weg met je kindjes, kindjes, kindjes jullie weten eigenlijk niet hoe het is of gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken ts niet zo he? wat ik eg hier is maar wat ik denk.
je zou je misschien kunnen inlezen in zijn PoHi.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon besluiten even niet te posten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Even nadenken voordat je op versturen drukt kan geen kwaad
Je hebt nu bijna hetzelfde gedrag als TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |