Masberum ook , met zijn andere oude kloonquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was MickeyTT, die terminale kanker gefaked heeft
Wtf wat mankeert mensen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Masberum ook , met zijn andere oude kloon
Echt uit de duim gezogen? Niet dat ze een (op zijn Amerikaans, pardon) een "cancer scare" die goed uitpakte?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , ik snap daar ook niets van.
Aandacht, die Mikey komt dat nog tekort, over elke scheet een topic makenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , ik snap daar ook niets van.
Echt verzonnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt uit de duim gezogen? Niet dat ze een (op zijn Amerikaans, pardon) een "cancer scare" die goed uitpakte?
Er waren er meer die dat hebben gedaan , hij is niet uniek wat dat betreft.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt uit de duim gezogen? Niet dat ze een (op zijn Amerikaans, pardon) een "cancer scare" die goed uitpakte?
Kap met het kapen van het topic aub. Dank je wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:46 schreef kree het volgende:
ik zeg alleen maar hoe ik meemaakte en hoe ik ermee omging, rest topic. zie maar
niet mee eens dit/. mss moet er meer gekapt moeten worden met mensen die denken het te weten en er totaal geen ervaring mee hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap met het kapen van het topic aub. Dank je wel.
Wat ik zei van dat delier is de ervaring die ik heb gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
niet mee eens dit/. mss moet er meer gekapt moeten worden met mensen die denken het te weten en er totaal geen ervaring mee hebben.
Wat een neerbuigende toon is dit. Jouw ervaring is niet de enige ervaring en niet de absolute waarheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat om een grens denk ik, enne oke. jullie weten mijn verhaal. maar er is vooroordeel over. enne als ik zo luister naar wat jullie zeggen dan denk ik vaak, kindjes kindjes. jullie weten eigenlijk niet hoe het is of gaat.
Alweer zo neerbuigend naar anderen. Je bent niet de enige die met dit soort problematiek heeft te maken gehad, zowel naaste of zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat om een grens denk ik, enne oke. jullie weten mijn verhaal. maar er is vooroordeel over. enne als ik zo luister naar wat jullie zeggen dan denk ik vaak, kindjes kindjes. jullie weten eigenlijk niet hoe het is of gaat.
hmm snap je me toch verkeerd, want alles wat ik zeg bedoel ik niet zoals jij het hier uitlegt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Alweer zo neerbuigend naar anderen. Je bent niet de enige die met dit soort problematiek heeft te maken gehad, zowel naaste of zelf.
En jochie, je mag jezelf een kindje vinden, maar dat hoef je niet op anderen te projecteren.
Ja hoor. Dit gaat weer de grote kreeshow worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
Je zegt het wel. Wie weet zou je eens wat beter over je posts na moeten denken en dan pas posten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmm snap je me toch verkeerd, want alles wat ik zeg bedoel ik niet zoals jij het hier uitlegt.
euh nee, ik kan ook alleen maar uitleggen hoe ik het ondervond en de lering en etc. en denk heb ik het nog wel aardig bij gepost over hoe en wat., rest. zie maar wat ze ervan van denken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor. Dit gaat weer de grote kreeshow worden.
En niet iedereen die drankproblemen heeft gekend hangt ze aan de grote klok zoals jij doet. Misschien zou je wat minder arrogant kunnen doen.
Nee? Nou, wat hieronder staat laat aan duidelijkheid niet heel veel te wensen over.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmm snap je me toch verkeerd, want alles wat ik zeg bedoel ik niet zoals jij het hier uitlegt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
denk er niet teveel over en zeg eigenlijk wat in me opkomt. naja je kunt er maar tegen of niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Je zegt het wel. Wie weet zou je eens wat beter over je posts na moeten denken en dan pas posten.
Vindt het wel best met je. Negeer je welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
denk er niet teveel over en zeg eigenlijk wat in me opkomt. naja je kunt er maar tegen of niet.
Als jij zonder nadenken mensen gaat kwetsen en zelfs boos maken kan je een reactie verwachten. Jij bent boven niemand verheven en wij zijn absoluut niet domquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
denk er niet teveel over en zeg eigenlijk wat in me opkomt. naja je kunt er maar tegen of niet.
neem het je niet kwalijk. en mag,. maar respecteer ook hoe ik erover denk en voor de rest enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Vindt het wel best met je. Negeer je wel
Zou me nog een rot zorg zijn of je het me kwalijk neemt of niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
neem het je niet kwalijk. en mag,. maar respecteer ook hoe ik erover denk en voor de rest enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |