abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217791826
Soms, soms zijn er onderwerpen die ik niet met jullie kan bespreken. Niet dat jullie niet overal verstand van hebben, integendeel. Het ligt aan mij. Ik ben zelf dan niet capabel, heb mijn eigen blokkades.
Dan wend ik mij tot Reddit. Daar zitten mensen op uit alle lagen van de wereldbevolking, en soms heb je gewoon iemand uit een derde wereld land nodig die even naar je luistert, zonder te oordelen.

Maar dat gaat nu voorlopig ook niet meer, want bij Reddit hebben (veelal Amerikaanse) gebruikers en mods geen gevoel voor humor. Ze kunnen de onschuldige gebbetjes niet goed scheiden van de momenten dat je swastika-zwaaiend lacht om Levi, en dat frustreert enorm.

Nu moet ik dus weer met jullie verder, en die overzichtelijke forumlijst die fok! hanteert, en die opmaak van de topics waardoor je niet eindeloos scrollt om bij een volgende reactie te komen.

Fuck hun
-nee-
pi_217791845
Ja als je je zo gedraagt op reddit als de gemiddelde fokker ben je zo geband daar. Maarja van mij mogen ze de tyfus krijgen.
pi_217791882
Zonder oordelen klinkt niet als reddit (of welk internetforum dan ook).
pi_217791892
Maar je kan gewoon een nieuw account aanmaken #lifehacks.
pi_217791935
Ik snap geen hol van dat platform. Zo onoverzichtelijk
pi_217791949
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Op een gegeven moment krijg je ip ban
pi_217791963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Met dezelfde email?
-nee-
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:40:46 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217792048
Dus je hebt geen ban voor een of andere sub maar een permban?

Dan zul je echt dingen gezegd hebben die niet door de beugel kunnen hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage donderdag 29 mei 2025 @ 21:46:39 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_217792157
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef Marsenal het volgende:
Soms, soms zijn er onderwerpen die ik niet met jullie kan bespreken. Niet dat jullie niet overal verstand van hebben, integendeel. Het ligt aan mij. Ik ben zelf dan niet capabel, heb mijn eigen blokkades.
Dan wend ik mij tot Reddit. Daar zitten mensen op uit alle lagen van de wereldbevolking, en soms heb je gewoon iemand uit een derde wereld land nodig die even naar je luistert, zonder te oordelen.

Maar dat gaat nu voorlopig ook niet meer, want bij Reddit hebben (veelal Amerikaanse) gebruikers en mods geen gevoel voor humor. Ze kunnen de onschuldige gebbetjes niet goed scheiden van de momenten dat je swastika-zwaaiend lacht om Levi, en dat frustreert enorm.

Nu moet ik dus weer met jullie verder, en die overzichtelijke forumlijst die fok! hanteert, en die opmaak van de topics waardoor je niet eindeloos scrollt om bij een volgende reactie te komen.

Fuck hun
Hun wat?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_217792158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

Ik kan niet meer posten, tijdelijk.

Ik heb iets gezegd wat voor antisemitisme aangezien kan worden, als je niet leest of geen gevoel voor humor hebt, want als je dat wel hebt dan had de dienstdoende mod meteen gezien dat ik me juist heel erg verzette tegen antisemitisme en haatzaaien op het internet.

Maar ja, de mod in de KillTony sub kan zich nogal gauw opgenaaid voelen, die komt uit de VS, en het is me al vaker opgevallen dat ze dan moeite hebben met diepere lagen.

Jammer. Ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal op niveau opereer.
-nee-
pi_217792176
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Hun wat?
Hun website ontwikkelaar, als eerste
-nee-
  Redactie Frontpage donderdag 29 mei 2025 @ 21:49:03 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_217792201
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hun website ontwikkelaar, als eerste
Ok :+
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:50:37 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217792228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

ja zelfs na trollen lukt dat niet snel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:51:18 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217792244
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik kan niet meer posten, tijdelijk.

Ik heb iets gezegd wat voor antisemitisme aangezien kan worden, als je niet leest of geen gevoel voor humor hebt, want als je dat wel hebt dan had de dienstdoende mod meteen gezien dat ik me juist heel erg verzette tegen antisemitisme en haatzaaien op het internet.

Maar ja, de mod in de KillTony sub kan zich nogal gauw opgenaaid voelen, die komt uit de VS, en het is me al vaker opgevallen dat ze dan moeite hebben met diepere lagen.

Jammer. Ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal op niveau opereer.
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217792272
quote:
16s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja zelfs na trollen lukt dat niet snel
Ik heb daar vaak moppen getapt en als je een mop vertelt over iets gewelddadigs, dan loop je altijd een 50/50 kans om door een bot voor 2 dagen geband te worden. Is me al 2 keer overkomen terwijl het in een moppentopic was en het overduidelijk een mop was. Tja.
-nee-
pi_217792368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap geen hol van dat platform. Zo onoverzichtelijk
Dat ligt toch echt aan jouw
  Redactie Frontpage donderdag 29 mei 2025 @ 22:37:50 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_217792735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Dat ligt toch echt aan jouw
:{
pi_217792916
quote:
16s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld ja
Het lijkt er wel eens op alsof ze er voor kiezen om altijd maar beledigd te zijn. Als mikey daar ooit gaat opereren dan smelt ie de servers.
-nee-
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 22:52:34 #19
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217792933
Oh heb daar ook een ban hoor. En ben hier zelfs mod
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 00:19:05 #20
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_217793899
je laat FOK! klinken als een sociale werkplaats _O- maar goed op zich ook wel mooi toch dat we hier elkaar gewoon accepteren zelfs als iemand achterlijke ideeën heeft of zelfs aanhangt xD w/ of een beetje afwijkend gedrag vertoond.

Wellicht dat het gewoon komt doordat de meeste hier vanuit het VMBO perspectief komen (en serieus ik denk dat de gemiddelde Havo/atheneum mensen binnen een week PTSD zouden hebben als ze daar weg zouden komen :') mij valt het niet eens meer op want mijn hele buurt is zoals de VMBO school was.... :X O-)

Voor ons was het gewoon "normaal" :o je sluit je er gewoon een beetje vooraf als mensen uit je klas weer Batterijen tegen het bord gooien als de lerares niet kijkt (en flipt) of als ze tijdens een tussen uur een chinees overvallen hebben etc of dat de meisjes zich uitkleden in de klas nadat ze bij de H&M strings gestolen hebben en onder hun normale kleding verstopt hadden. Hadden jullie ook een Hippie geschiedenis leraar met een dode lange staart die in de brand gestoken werd terwijl hij door de klas liep en er een andere leerling hem bespringt om het uit te maken omdat die kerel niks door heeft.... Hij had trouwens wel een dikke 7.1 geluidssyteem in de klas xD want je keek er meer film dan dat je iets deed... :o en je leert er dat je strafwerk met 7 pennen tegelijk kan schrijven sneller gaat (maar dan krijg je gewoon 7 papiertjes die je mag vol prenten als de leraar het ziet) ik vraag mij soms echt af hoe dat in deze tijd eraan toe gaat.... inclusief examen stunten.... ik denk dat als je mijn VMBO zou Teleporteren naar deze tijd dat ze het leger zouden bellen :+ :@
Hello!
pi_217793935
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 00:19 schreef Nemmarith het volgende:
je laat FOK! klinken als een sociale werkplaats
new topics

ja
  vrijdag 30 mei 2025 @ 15:26:35 #22
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217798354
Reddit is kut en Amerikanen zijn al helemaal kut. Daar moet je gewoon ver van wegblijven als je ook maar een greintje verstand hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217798926
Reddit :')

Daar een account hebben :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 17:02:38 #24
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217799422
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Met dezelfde email?
Dan gebruik je een ander e-mailadres. Is zo aangemaakt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217799493
Reddit, met die forum software uit het stenen tijdperk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')