Op een gegeven moment krijg je ip banquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Maar je kan gewoon een nieuw account aanmaken #lifehacks.
Met dezelfde email?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Maar je kan gewoon een nieuw account aanmaken #lifehacks.
Hun wat?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef Marsenal het volgende:
Soms, soms zijn er onderwerpen die ik niet met jullie kan bespreken. Niet dat jullie niet overal verstand van hebben, integendeel. Het ligt aan mij. Ik ben zelf dan niet capabel, heb mijn eigen blokkades.
Dan wend ik mij tot Reddit. Daar zitten mensen op uit alle lagen van de wereldbevolking, en soms heb je gewoon iemand uit een derde wereld land nodig die even naar je luistert, zonder te oordelen.
Maar dat gaat nu voorlopig ook niet meer, want bij Reddit hebben (veelal Amerikaanse) gebruikers en mods geen gevoel voor humor. Ze kunnen de onschuldige gebbetjes niet goed scheiden van de momenten dat je swastika-zwaaiend lacht om Levi, en dat frustreert enorm.
Nu moet ik dus weer met jullie verder, en die overzichtelijke forumlijst die fok! hanteert, en die opmaak van de topics waardoor je niet eindeloos scrollt om bij een volgende reactie te komen.
Fuck hun
Ik kan niet meer posten, tijdelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Dus je hebt geen ban voor een of andere sub maar een permban?
Dan zul je echt dingen gezegd hebben die niet door de beugel kunnen hoor.
Okquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hun website ontwikkelaar, als eerste
ja zelfs na trollen lukt dat niet snelquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Dus je hebt geen ban voor een of andere sub maar een permban?
Dan zul je echt dingen gezegd hebben die niet door de beugel kunnen hoor.
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan niet meer posten, tijdelijk.
Ik heb iets gezegd wat voor antisemitisme aangezien kan worden, als je niet leest of geen gevoel voor humor hebt, want als je dat wel hebt dan had de dienstdoende mod meteen gezien dat ik me juist heel erg verzette tegen antisemitisme en haatzaaien op het internet.
Maar ja, de mod in de KillTony sub kan zich nogal gauw opgenaaid voelen, die komt uit de VS, en het is me al vaker opgevallen dat ze dan moeite hebben met diepere lagen.
Jammer. Ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal op niveau opereer.
Ik heb daar vaak moppen getapt en als je een mop vertelt over iets gewelddadigs, dan loop je altijd een 50/50 kans om door een bot voor 2 dagen geband te worden. Is me al 2 keer overkomen terwijl het in een moppentopic was en het overduidelijk een mop was. Tja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zelfs na trollen lukt dat niet snel
Dat ligt toch echt aan jouwquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap geen hol van dat platform. Zo onoverzichtelijk
Het lijkt er wel eens op alsof ze er voor kiezen om altijd maar beledigd te zijn. Als mikey daar ooit gaat opereren dan smelt ie de servers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld ja
new topicsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:19 schreef Nemmarith het volgende:
je laat FOK! klinken als een sociale werkplaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |