Op een gegeven moment krijg je ip banquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Maar je kan gewoon een nieuw account aanmaken #lifehacks.
Met dezelfde email?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Maar je kan gewoon een nieuw account aanmaken #lifehacks.
Hun wat?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef Marsenal het volgende:
Soms, soms zijn er onderwerpen die ik niet met jullie kan bespreken. Niet dat jullie niet overal verstand van hebben, integendeel. Het ligt aan mij. Ik ben zelf dan niet capabel, heb mijn eigen blokkades.
Dan wend ik mij tot Reddit. Daar zitten mensen op uit alle lagen van de wereldbevolking, en soms heb je gewoon iemand uit een derde wereld land nodig die even naar je luistert, zonder te oordelen.
Maar dat gaat nu voorlopig ook niet meer, want bij Reddit hebben (veelal Amerikaanse) gebruikers en mods geen gevoel voor humor. Ze kunnen de onschuldige gebbetjes niet goed scheiden van de momenten dat je swastika-zwaaiend lacht om Levi, en dat frustreert enorm.
Nu moet ik dus weer met jullie verder, en die overzichtelijke forumlijst die fok! hanteert, en die opmaak van de topics waardoor je niet eindeloos scrollt om bij een volgende reactie te komen.
Fuck hun
Ik kan niet meer posten, tijdelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Dus je hebt geen ban voor een of andere sub maar een permban?
Dan zul je echt dingen gezegd hebben die niet door de beugel kunnen hoor.
Okquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hun website ontwikkelaar, als eerste
ja zelfs na trollen lukt dat niet snelquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Dus je hebt geen ban voor een of andere sub maar een permban?
Dan zul je echt dingen gezegd hebben die niet door de beugel kunnen hoor.
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan niet meer posten, tijdelijk.
Ik heb iets gezegd wat voor antisemitisme aangezien kan worden, als je niet leest of geen gevoel voor humor hebt, want als je dat wel hebt dan had de dienstdoende mod meteen gezien dat ik me juist heel erg verzette tegen antisemitisme en haatzaaien op het internet.
Maar ja, de mod in de KillTony sub kan zich nogal gauw opgenaaid voelen, die komt uit de VS, en het is me al vaker opgevallen dat ze dan moeite hebben met diepere lagen.
Jammer. Ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal op niveau opereer.
Ik heb daar vaak moppen getapt en als je een mop vertelt over iets gewelddadigs, dan loop je altijd een 50/50 kans om door een bot voor 2 dagen geband te worden. Is me al 2 keer overkomen terwijl het in een moppentopic was en het overduidelijk een mop was. Tja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zelfs na trollen lukt dat niet snel
Dat ligt toch echt aan jouwquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap geen hol van dat platform. Zo onoverzichtelijk
Het lijkt er wel eens op alsof ze er voor kiezen om altijd maar beledigd te zijn. Als mikey daar ooit gaat opereren dan smelt ie de servers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
amerikanen zijn wel redelijk achtergesteld ja
new topicsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:19 schreef Nemmarith het volgende:
je laat FOK! klinken als een sociale werkplaats
Stuur hem eens snel daar naartoe!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt er wel eens op alsof ze er voor kiezen om altijd maar beledigd te zijn. Als mikey daar ooit gaat opereren dan smelt ie de servers.
Pfff, sorry hoor, maar die tijden heb ik gehad. Nieuwe emailadressen, nieuwe accounts, ik werk gewoon fulltime he.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan gebruik je een ander e-mailadres. Is zo aangemaakt.
@Mikeytt heb je al gezien dat ze op reddit bij de cortado's als alternatieve melk nog steeds amandelmelk adviseren!?quote:
Dit lijkt me onmogelijk ja, dat algoritme is kapot.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap ook niks van dat forum. Heb er nooit een reactie geplaatst, lees er soms mee. Wel een account. En heb 1 karma? Huh??
Ik ben daar vaak te vinden hoorquote:
Het is ook krankzinnig dat amandelmelk en havermelk zo populair zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
@:mikeytt heb je al gezien dat ze op reddit bij de cortado's als alternatieve melk nog steeds amandelmelk adviseren!?
Ik zit aangesloten bij kleine subreddits, dan is er niet zo veel aan de hand, maar als je in grote topics met honderden reacties leest dan is het echt te debiel voor woorden hoe slecht het design is. Mobiel is het al helemaal geen doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap ook niks van dat forum. Heb er nooit een reactie geplaatst, lees er soms mee. Wel een account. En heb 1 karma? Huh??
Noobquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap geen hol van dat platform. Zo onoverzichtelijk
SC is achterlijk, heeft echt niets met de desbetreffende subcategorie te maken. Je ziet de meeste in de SC niet eens buiten de SC omquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:17 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind het jammere van Reddit nog steeds dat ze geen live updates hebben zoals FOK!
Met FOK! Kan je bijna "echt" met elkaar praten in SCs hierdoor. Op Reddit heb je sowieso weinig SCs, maar uberhaupt geen updates en dat voelt he-le-maal outdated.
Die updates verschijnen gewoon in je inbox hoor. Met een rood icoontje er bij.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:17 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind het jammere van Reddit nog steeds dat ze geen live updates hebben zoals FOK!
Met FOK! Kan je bijna "echt" met elkaar praten in SCs hierdoor. Op Reddit heb je sowieso weinig SCs, maar uberhaupt geen updates en dat voelt he-le-maal outdated.
Misschien zou dat wat zwaar op hun servers drukken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:17 schreef Grotetijd het volgende:
Klopt ja. Het is vooral een Amerikaans platform en dat merk je aan alles. Vooral aan de moderators, ik ken niet veel mensen met zo weinig gevoel voor humor als zij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien zou dat wat zwaar op hun servers drukken.
Prima platform verder, door mezelf gebruikt om dingen te lezen waar hier niet zo veel ruimte voor is. O.a. diepte-discussies over muziek (wel jammer dat het in LetsTalkMusic vooral Amerikanen zijn die daar praten - als je een typische Europese luisteraar bent zijn sommige dingen niet direct herkenbaar).
Dit is Reddit ten voeten uit. Zodra er ook maar een zweem van geweldsverheerlijking over je post hangt, lig je er uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:17 schreef Elan het volgende:
Die Reddit mods zijn de grootste losers die er bestaan. Van dat dikke stinkende incel-tuig die irl niets te zeggen hebben en nul vrienden hebben en op dat forum lekker wild om zich heen slaan met hun banhamertjes uit pure frustratie.
Laatst kwam er in de sub WW2 photos een foto van een concentratiekampbeul voorbij. Sadistischer en psychotischer ga je ze niet meemaken. Predikaat mens onwaardig. Zei ik dat het goed was dat ze hem kapot geslagen hebben (dat is geen mening maar historisch feit) gelijk een permban aan mn reet
Je moet je afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen... Misschien iets teveel meegeven in het gezeur van sommige mensen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
Reddit is ook een kutplatform en de mods daar zijn vaak zielepieten
Die plusjes en minnetjes heeft het ook verneukt. Mensen gaan dingen posten omdat ze hoog willen scoren in wat populair is (en als de dood zijn om laag te scoren).quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef Eightyone het volgende:
Dat je er in de millennials-sub pas mee mag praten bij een extreem aantal karma-punten, vind ik best raar. Zo veel angst, blijkbaar, dat mensen er verkeerde dingen gaan zeggen.
In de regel gaat het daar niet om hele 'tricky' onderwerpen.
Waar heb je het over gastquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet je afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen... Misschien iets teveel meegeven in het gezeur van sommige mensen?
Dat reddit een kutplatform is en de mods zielepietenquote:
Ja dat klopt maar ik begrijp de rest van je post niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat het een kutplatform is en de mods zielepieten
Je moet kijken waarom reddit een kutplatform is geworden met zielepietten als mods. De oorzaak. Ik maak natuurlijk een bruggetje met dingen die hier ook wel eens gebeuren op andere delen van de site.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik begrijp de rest van je post niet.
Dat heeft allemaal niks ermee te makenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet kijken waarom reddit een kutplatform is geworden met zielepietten als mods. De oorzaak. Ik maak natuurlijk een bruggetje met dingen die hier ook wel eens gebeuren op andere delen van de site.Wanneer mensen teveel zeuren en drammen en om censuur roepen, dat dat het einde is van vrijheid van meningsuiting en een forum feitelijk geen plek meer is om iets te discussiëren of om verschillende meningen te hebben omdat het enige wat mensen willen dat het een echochamber wordt en ze hier alleen maar zullen komen voor bevestiging van hun denkbeelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |