Dat is helemaal vies.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:43 schreef gianni61 het volgende:
Het is pas goor als je er een kapsalon van maakt
Ik zag iemand de nagels van een caaf knippen en het nagelknippertje had een lichtjequote:
quote:
quote:
Zo maar een gek idee he. De sla niet op de kapsalon doen of laten doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helemaal vies.
Warme sla![]()
![]()
Ja, echt een super gek ideequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo maar een gek idee he. De sla niet op de kapsalon doen of laten doen.
Heb je niet genoeg gegeten vandaag?quote:
dit is weer beetje jammerquote:Wel is duidelijk dat terrassen van cafés niet onder de nieuwe regel vallen. Het verbod is ook niet van toepassing op elektronische sigaretten.
Allemaal vapenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-kinderen-komen.html
[..]
dit is weer beetje jammer
zwaar leven..quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb geen enkele avond meer vrij voordat ik weg ga
Frankrijk is dan ook een raar land.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-kinderen-komen.html
[..]
dit is weer beetje jammer
Druk sociaal leven heb je.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb geen enkele avond meer vrij voordat ik weg ga
Jawel, maar toch zou ik het lustenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gegeten vandaag?
Inb4 nee, wie eet er nou ooit genoeg op een dag ?
Ik zou ook wel brownies lusten nu, gelukkig is dat niet in huis.quote:
Heb ze wel in filmpjes gezien. Nooit in een winkel of webshop. Dan kun je ze verblinden tijdens het knippen en zitten ze misschien stil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag iemand de nagels van een caaf knippen en het nagelknippertje had een lichtje
Lijkt mij echt super praktisch
Zal vast al jaren bestaan
Je hebt geen zelfbeheersing?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik haal ook wat minder in huis. Als het er wel is dan eet ik het allemaal meteen op
Ik spreek ze altijd streng toe en dan zitten ze netjes stil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ze wel in filmpjes gezien. Nooit in een winkel of webshop. Dan kun je ze verblinden tijdens het knippen en zitten ze misschien stil.
ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik haal ook wat minder in huis. Als het er wel is dan eet ik het allemaal meteen op
Ja, genieten is dat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de nagels van Vos van de week geknipt. Blijkbaar had ik bij een voorpootje te ver geknipt, had ik niet meteen door. Maar toen wilde ik een achterpootje doen en begon hij weer te protesteren en zat van alles onder de bloedspatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |