SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Karvan Cevitamquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van De Boom
die bij de wisseling van aluminium naar drankkarton ook het recept aanpassen (minder suiker... uhuh) waardoor het nu veel chemischer smaakt.
ah, das wel minder jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van De Boom
die bij de wisseling van aluminium naar drankkarton ook het recept aanpassen (minder suiker... uhuh) waardoor het nu veel chemischer smaakt.
die heb ik 2 jaar terug ooit weer eens gehaald, maar toen viel die al tegen, fles staat er nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karvan Cevitam
Mijn favoriete limonademerk met afstand. Gewoon totaal verkloot.
ja maar bij van de boom heb je geen keuze want ze hebben gewoon de oude verpakking/receptuur niet meer in de verkoop. en ze waren de enige met lekkere perenlimonadequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weiger 0% suiker prut te kopen, want vies
In het voorlaatste topicquote:
Ja maar toen ik begon met typen bog nietquote:
In de zomer van 2021 is ie om zeep geholpen. Had toen vlak voor m'n vakantie 9 bussen in de bonus gekocht, toen die op waren kwam ik er pas achter dat het grootschalig inkopen elke kans om nog die oude te kunnen hamsteren de das om heeft gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:58 schreef mschol het volgende:
die heb ik 2 jaar terug ooit weer eens gehaald, maar toen viel die al tegen, fles staat er nog steeds
Vind ik wel meevallen. Ik drink zoveel mogelijk zero sugardrank.. iets met een beroerte....quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weiger 0% suiker prut te kopen, want vies
Oja. Typziektes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar toen ik begon met typen bog niet
Ik weet niet hoe lang ie er al lag, lag een beetje verstoptquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohohoo!![]()
[..]
[..]![]()
lag die ook in de zon? Botjes rapen
hopelijk zijn het ook roze frambozen danquote:
quote:
Volgens het plaatje welquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk zijn het ook roze frambozen dan
IS DIE WEGquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar bij van de boom heb je geen keuze want ze hebben gewoon de oude verpakking/receptuur niet meer in de verkoop. en ze waren de enige met lekkere perenlimonade
nou drink ik het dus alsnog niet meer want chemische smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |