quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou dan toch overwegen een vergoeding te vragen.
Ik weet maar vind het lastig. Ben allang blij dat mensen het überhaupt door mij willen laten doen, dat is iets wat ik ook nooit had verwacht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou echt een bijdrage vragen. Jij bent blij dat je het mag doen maar de ander wil graag ingepakt worden.
Maar je weet dat mensen het willenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ik weet maar vind het lastig. Ben allang blij dat mensen het überhaupt door mij willen laten doen, dat is iets wat ik ook nooit had verwacht.
Maakt het alleen maar spannend voor de puntjes pakkersquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef bondage het volgende:
Nou, voor de backup nog een uur te gaan. Daarna nog consolideren en ik weet niet hoe lang dat gaat duren.
Opvliegers?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frisjes. Pppfff ik heb het warm. Zit in een zomerhempje en dunne broek
Oja, elk uur updates naar het management. En dan van die vragen: heb je hier al naar gekeken, kan dit het zijn, kan dat het zijn.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet er alles van... Is alweer lang geleden maar werkte ooit op een afdeling waar als er problemen waren je in een call moest zitten met allerlei bobo's die niets anders deden dan de status bijhouden. Kostte zoveel tijd wat ik beter kon gebruiken om het daadwerkelijke probleem op te lossen.
Eens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar je weet dat mensen het willen![]()
Vind het niet eerlijk dat jij er dan alleen voor moet betalen. (en blijf het lomp vinden dat de ander er niet naar vraagt
Heb het altijd warm. Zelden koudquote:
Heb ze ook af en toe..quote:
Ben je een warm bloedig persoonquote:
Misschien willen ze daarna niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar je weet dat mensen het willen![]()
Vind het niet eerlijk dat jij er dan alleen voor moet betalen. (en blijf het lomp vinden dat de ander er niet naar vraagt
Voor zover ik weet ben jij een mooi en integer persoonquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ik weet maar vind het lastig. Ben allang blij dat mensen het überhaupt door mij willen laten doen, dat is iets wat ik ook nooit had verwacht.
Heb ze al jaren. Was met opvliegers, toen ze de inboedel eruit hebben gehaald. Hele heftige opvliegers. Was een stuk minder geworden na jaren. maar naar de chemo weer helemaal terug en gaat niet over.quote:
Ja dat altijd wel geweest.quote:
Gelukkig hadden ze bij mij geen bemoeienis met het werk, inhoudelijk wisten ze er toch niets vanquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, elk uur updates naar het management. En dan van die vragen: heb je hier al naar gekeken, kan dit het zijn, kan dat het zijn.....
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:19 schreef Paul het volgende:
@:maanvis had gelijk!!!!!!!!!!!! ONZ / Wedden dat dit topique dichtgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |