Thnx, liefquote:
Morguh Drakinquote:
Heerlijk, ja graagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogge, jij ook een bakkie?
Goeiemorgen Dottekequote:
Dankjewel GOAquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens, dezeis voor jou!
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Dotteke
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar de temperaturen kijk blijf ik lekker rustig binnen.
Alleen boodschappen doen en dat was het. Jij?
Ja, de natuur is prachtig, ik reed van de week naar Arnhem, althans ik liet mij rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kom net al terug uit omgeving Utrecht, prachtige dag gaat het worden.. het was onderweg al mooi
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.quote:
O je hebt een nieuwe boekenkast, dat was het grote pakket wat je van de week kreegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
O dat is ook wel plotsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was gezellig bij een vriend, zaten al aan de wijn kreeg ik gisteravond een appje dat ze vanmorgen komen (last-minute) om een puls te maken in mijn tuin.![]()
Dat heb ik 6 jaar lang zelf geprobeerd... zonder resultaat. Dus nu maar zo. Maar moest nog wat voorbereiden, dus had ik de wekker om 6 uur gezet.. achm op zon dag als dit is dat eigenlijk gewoon heerlijk !
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks sporten, mijn nieuwe boekenkast bewonderen en vanmiddag werken
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komenquote:
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk een boekenkast, heb je iets bijzonders gekozen?
Cool idee! We willen straks wel een fotoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe fruitkistjes gestapeld
Ziet er erg tof uit als boekenkast
En nu gaan ze een gaatje slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, met die droogte was er een wachtrij,.. en ik tegen die lui gezegd, als er een gaatje valt, kom maar, ik zorg wel dat ik thuis ben. (had deze alleen niet aan zien komen)
Maar, ik hoop dat het lukt, dan ben ik er wel erg blij mee
Ik heb een foto op Facebook staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cool idee! We willen straks wel een foto
Maar ik heb je facebook nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |