Regen wel alleen door de week, in het weekend droog graagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Als ik moet kiezen tussen een hoog dauwpunt en regen, dan maar regen want dat is nog goed voor de tuin
Het is nog te doen.. vind ikquote:
In de nacht dan maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Als ik moet kiezen tussen een hoog dauwpunt en regen, dan maar regen want dat is nog goed voor de tuin
Niet in combinatie met opvliegers.quote:
Dat snap ik dan wel ja..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in combinatie met opvliegers.![]()
Ik kan sowieso niet goed tegen warmte
Hebben we toch allemaal last van in 40+?quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal last van in 40+?
De dames dan.
Met wat geluk heb je het wel weer gehad
Ja! Tussen 00 en 04u gewoon 10mm zodat het weer een beetje op kan drogenquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Tussen 00 en 04u gewoon 10mm zodat het weer een beetje op kan drogen
En dan overdag zon, een briesje en een graad of 23-25
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.quote:
En daarna weer naar binnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.
En lekker in bad gaan liggen.quote:
Of onder een warme douchequote:
Je hebt het tegen en badeendje.quote:
Regen om af te koelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Tenminste ik wel af en toe..
Daarom ook verdeeld over 4 uur, de grond moet het wel een beetje op kunnen nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n hoosbui van 20 min. waarbij je gelijk drijfnat bent als je één stap naar buiten doet.
Oja, die douchen natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het tegen en badeendje.
Na een warme dag, met onweer erbijquote:
Heil Thor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |