Hey SBEquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.
Morge.
Tsjaa.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt meerdere dromen per nacht, vooral in je diepe slaap. Tenzij je op dat moment wakker wordt herinner je ze meestal niet.
Morge.
Mijn kat eet net een vlieg opquote:
Zeg hem/haar maar dat hij nu geen voer meer hoeft als hij het zelf regeltquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mijn kat eet net een vlieg op![]()
En dat op de vroege ochtend
Ik moedig het zelfs aan. Gratis vliegenvangerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeg hem/haar maar dat hij nu geen voer meer hoeft als hij het zelf regelt
Zijn die er überhaupt nog?quote:
Snap ikquote:
Nee wist ik echt niet, dacht één droomquote:
Echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wist ik echt niet, dacht één droom
Ja dat hoor ik dus net voor het eerstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt?![]()
iedereen heeft meerdere dromen per nacht
Ja bijzonderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik dus net voor het eerst
Het is wat jij er van maakt, hoe jij daar naar kijkt.quote:
Wel mooi dat je in je droom niet de hele zooi hebt lopen opruimen en toen wakker werdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik droomde dat mijn huis een bende was.
Ik werd wakker en mijn huis is een bende![]()
In de droom viel het eigenlijk nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop