Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.quote:
6 miljoen wel wat veel alleen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.
contract tot 28 las ik ergens. dat zal mede de prijs opdrijven, maar voor 4 zal je m ook wel weten te halen, denk ik.quote:
NEC laat hem echt niet voor minder dan 6 gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
contract tot 28 las ik ergens. dat zal mede de prijs opdrijven, maar voor 4 zal je m ook wel weten te halen, denk ik.
Misschien kunnen ze Gorter die kant op laten gaan of iets met een doorverkoop percentage doen ofzo om de prijs te drukken. Ik zou hem in elk geval wel eens bij Ajax in het doel willen zien staan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC laat hem echt niet voor minder dan 6 gaan
Hele talentvolle keeper overigens
Precies, wat mij betreft kijk je als Ajax gewoon veel meer naar talenten die bijv Jong Oranje hebben gehaald en nog niet bij jezelf of elders in de top 3 spelen.. je zult af en toe wel eens een flater slaan maar uiteindelijk levert het je ook wel wat opquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Gorter die kant op laten gaan of iets met een doorverkoop percentage doen ofzo om de prijs te drukken. Ik zou hem in elk geval wel eens bij Ajax in het doel willen zien staan.
Vind het sowieso een betere naam dan De Lange.
Niet bepaald een stilist.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, wat mij betreft kijk je als Ajax gewoon veel meer naar talenten die bijv Jong Oranje hebben gehaald en nog niet bij jezelf of elders in de top 3 spelen.. je zult af en toe wel eens een flater slaan maar uiteindelijk levert het je ook wel wat op
Hangt ook een beetje van de positie af.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.
Jong Oranje is enorm overhyped sinds die EK’s van 2006 en 2007.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.
Ik geloof niet dat Arend Martijn I ooit een keeper als Roefs zou halen, maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heitinga en Keizer tekenen volgens de Azijnbode voor 2027.
@:Caland
"Heitinga maakte als assistent van Keizer al kennis met de visie-Slot en heeft die na zijn periode in Liverpool helemaal stevig omarmd."
"Dat maakt het een dappere beslissing van Kroes, die met de komst van echte Ajacieden in elk geval hoopt dat het aanvallende, dominante en attractieve voetbal weer terugkeert in de Johan Cruijff ArenA."
😃👍👊
De Azijnbode vorig jaar over Farioli
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Arend Martijn I ooit een keeper als Roefs zou halen, maar dat geheel terzijde
Het is in potentie echt een hele goede keeper, maar jankt wel elke bal de tribune inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]. Waar praat je over?
HELEMAAL STEVIG OMARMD
Komt allemaal vanzelf. Als je met mensen werkt die de Slotvisie omarmen, word je indirect aangeraakt door God.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in potentie echt een hele goede keeper, maar jankt wel elke bal de tribune in
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt allemaal vanzelf. Als je met mensen werkt die de Slotvisie omarmen, word je indirect aangeraakt door God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |