SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE LIJST:
- Ghostbuster 1
- The Human Centipide 1, 2, 3
- There Will Be Blood
- Lord of the Rings boxset
- Blues Brothers
- Contact
- Children of Men
- Mean Girls
- Breakfast Club
- Buried
- Fall (2022)
- Mulholland Drive
- Blue Velvet
[ Bericht 6% gewijzigd door MisterFox op 29-05-2025 14:16:41 ]MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
Wil je wellicht geld doneren aan een arme, oude vos?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:54 schreef Mikeytt het volgende:
Misschien een idee om er een kast voor te kopen?
Overigens:
- Pledge This
- The Hottie & the Nottie
- Dragonball Evolution
- Turks in Space
Ik zie een Apple imac staan. Niks armquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:10 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Wil je wellicht geld doneren aan een arme, oude vos?
Dat ding is al 13 jaar oud!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie een Apple imac staan. Niks arm [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef MisterFox het volgende:
Ik ben nogal fan van fysieke media. Ik heb al 490 films/series (waarvan 90 Blu-rays) en ben daar trots op!
Welke films mogen volgens jou echt niet ontbreken in mijn collectie?
Dan kijk ik of ik het al heb en zo niet gaat het hier op mijn lijstje in de OP!Laat je registeren bij IMDB, daar kun je kiezen uit diverse toplijsten en je kunt ook je eigen watchlist aanleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
DE LIJST:
- Ghostbuster 1
- The Human Centipide 1, 2, 3
- There Will Be Blood
- Lord of the Rings boxset
- Blues Brothers
- Contact
- Children of Men
- Mean Girls
- Breakfast Club
- Buried
- Fall (2022)