ja is niet te doen die gekkigheid mobielquote:
De lijst representeert puur films die ik nog moet gaan checkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zou er films in zetten die ik zelf wil hebben omdat ik ze mooi vind, niet om wat anderen mooi vinden.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Deze 1250 1251 films heb ik nu gezien. Er zit vast wel wat tussen.Toffe lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar doe je dit bijhouden?MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
Dit is uit Excel LibreOffice Calc maar ik hou het ook bij op FilmVandaag.nl.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:34 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Toffe lijst!
Waar doe je dit bijhouden?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:24 schreef raptorix het volgende:
Ik had deze versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens was dit de helft van mijn verzameling destijds, de andere kast heb ik geen foto meer van, had 1200 DVD's
Haha viel mee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:51 schreef MisterFox het volgende:
[..]Geweldig! Ziet er wel uit als de toren van Pisa, haha. Het lijkt alsof hij elk moment in elkaar kan denderen.
Ik kan vrijwillig langs gaan daar om het op te halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha viel mee hoor
Overigens nadat mijn relatie uitging is alles bij mij ex gebleven op 8 stuks na, ik gaf wat minder om fysieke items, dus nee ik heb ze niet meer
Ik heb mijn ex al 23 jaar niet gesproken, dus weet niet of hij het nog heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:00 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik kan vrijwillig langs gaan daar om het op te halen?
Nee maar ik heb wel een oplossing nodig voor mijn media. Heb een CD-kast maar heb ruimte te kort
Heb 6 Billy's van Ikea met elk 8 planken vol, DVDs, BluRay's, Films en Series.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:00 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik kan vrijwillig langs gaan daar om het op te halen?
Nee maar ik heb wel een oplossing nodig voor mijn media. Heb een CD-kast maar heb ruimte te kort
quote:
Fuck, hoe kon ik die vergeten, zelfs Stanley Kubrick was daar lyrisch overquote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef The_Verve het volgende:
Spoorloos (beste Nederlandsche film in mijn ogen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |