SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 29-05-2025 21:22:27 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, daar kom ik niet bovenuit. Succes, TS!quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Deze 1250 films heb ik nu gezien. Er zit vast wel wat tussen.
knip
Ik mis Bounty Killer en Assault on Precinct 13.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
alles behalve Bounty Killer en Assault on Precinct 13
Echt allemaal kutfilms.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kooyanisqatsi er niet tussen hebben zittenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
....
Troy is goed.quote:
Hersteld, hoop dat de rest dat ook doetquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:07 schreef Farenji het volgende:
Nou dankjewel @:Dagoduck en iedereen die de hele post quote, dit topic is nu kapot.
Zo goed?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hersteld, hoop dat de rest dat ook doet
Zojuist The School of Rock gekeken dus die kan nog bij de lijst.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:11 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat was de vraag helemaal niet.
Al gebruik ik FilmVandaag.nl.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Laat je registeren bij IMDB, daar kun je kiezen uit diverse toplijsten en je kunt ook je eigen watchlist aanleggen.
ik heb een tr gezet met het verzoek het even in een spoiler te rammenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:07 schreef Farenji het volgende:
Nou dankjewel @:Dagoduck en iedereen die de hele post quote, dit topic is nu kapot.
Doe ik ook. En ook soms bij Moviemeter. Hoewel die laatste heel vaak lijsten heeft van ca. 5 minuten scrollen zonder smaak of kraak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zojuist The School of Rock gekeken dus die kan nog bij de lijst.
Ok, ok, ik stop al
Maar het beste advies is natuurlijk:
[..]
Al gebruik ik FilmVandaag.nl.
Kun je mooi sorteren op wat je zelf wilt. We kunnen natuurlijk wel van alles roepen in dit topic maar wat heb je daaraan.
Partypooper.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb een tr gezet met het verzoek het even in een spoiler te rammen
niet meer quoten mensen
Nou vooruit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee jij dan. Doe ons eens een plezier en stop je bericht nr. 30 hierboven in een spoiler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |