je capslock staat aanquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EINDELIJK
IEMAND DIE HET GOED GEBRUIKT
JE BENT FANTASTISCH
OK DAN.quote:
quote:
dan kan iemand zonder ogen je ook lezenquote:
Ehm...quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dan kan iemand zonder ogen je ook lezen
WEET NIET.quote:
niet?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van die dikke wijngaardslakkken lijken zelfs een beetje aaibaar
Lekker laten glijden, dat klinkt heel cutequote:Op donderdag 29 mei 2025 17:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt en sowieso teveel moeite. Dus bij mij zou ik ze lekker laten glijden.
Muggen worden wel meteen kapot gemaakt hoor. Ik heb mijn grenzen.
*rondrennenquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowered.com/app/2404880/Car_Dealer_Simulator/
hmm, kopen, niet kopen
[ afbeelding ]
Glijdt er tenminste nog iets in mijn buurt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahamaar ja eens
een kennis van mij heeft die beesten als huisdier
[..]
Lekker laten glijden, dat klinkt heel cute
En same, als ik ze te pakken krijg tenminsteen nogmaals, dieren mogen wel dood maar lijden is zielig
Zegt de vrouwenmagneet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Glijdt er tenminste nog iets in mijn buurt.
huehuequote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nichtje van me sleepte die dieren ook mee naar huis vroegerquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahamaar ja eens
een kennis van mij heeft die beesten als huisdier
[..]
Lekker laten glijden, dat klinkt heel cute
En same, als ik ze te pakken krijg tenminsteen nogmaals, dieren mogen wel dood maar lijden is zielig
Klopt wel alleen ligt mijn verkeerde kant altijd boven en stoot ik ze weer af.quote:
wat is de prijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
hmm, kopen, niet kopen
[ afbeelding ]
oeleboelewoelequote:
geen glijbanen bij jou?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Check anders even Drae op YouTube. Die speelt allerlei simulator games en volgens mij heb ik deze ook voorbij zien komen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
hmm, kopen, niet kopen
[ afbeelding ]
Betekent dit dat je een goede kont hebt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt wel alleen ligt mijn verkeerde kant altijd boven en stoot ik ze weer af.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt wel alleen ligt mijn verkeerde kant altijd boven en stoot ik ze weer af.
*Stig kijkt toequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is de prijs
[..]
oeleboelewoele
[..]
geen glijbanen bij jou?![]()
Hooguit een gladde trap als het heeft geregend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is de prijs
[..]
oeleboelewoele
[..]
geen glijbanen bij jou?![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betekent dit dat je een goede kont hebt?
ik heb een nederlander deze game zien spelen.. lijkt geinigquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Check anders even Drae op YouTube. Die speelt allerlei simulator games en volgens mij heb ik deze ook voorbij zien komen.
Rommeldebommelboemquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Hooguit een gladde trap als het heeft geregend.
ach, als die mensen er blij van worden. Die slakken zullen er geen last van hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nichtje van me sleepte die dieren ook mee naar huis vroeger
Maar blijkbaar zijn er mensen die die dieren in huis hebben om het slijm op hun gezicht te smeren
oh dat vind ik nog wel prijzig maar weet niet hoe graag je het wil blablaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee nog, denk eurootje of 30 (om 7 uur komtie uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |