SkyNet is wat je krijgt als de AI te slim wordt en zich gaat beseffen dat de mens de grootste bedreiging voor zijn bestaan is en dat probleem gaat 'verhelpen'quote:
Volgens mij niet. Volgens mij (maar lastig om zeker te weten of dit echt zo is) was ik degene die bij alles dacht 'oke maar wat wil je nu van mij' oid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent beter in de omgang omdat hij een relatie heeft...
is hij ook anders dan dat jij daardoor relaxter bent?
en dan bedoel ik niet omdat hij merkt dat jij relaxter bent maar was hij voorheen te veel met jou bezig ofzo?
dat hij die obsessie nu op die vriendin botviert
skynet klinkt als een synoniem voor de mensquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SkyNet is wat je krijgt als de AI te slim wordt en zich gaat beseffen dat de mens de grootste bedreiging voor zijn bestaan is en dat probleem gaat 'verhelpen'
dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij (maar lastig om zeker te weten of dit echt zo is) was ik degene die bij alles dacht 'oke maar wat wil je nu van mij' oid.
Ik moest er ook heel erg aan wennen dat hij zo lief was en denk nu eigenlijk dat ik vooral niet kon/kan geloven dat iemand (= mannen) oprecht lief zou zijn zonder bijbedoelingen! En nu heb ik daar meer zekerheid in?
Denk ik hoor, is beetje lastig om zeker te weten waar het vandaan komt omdat je er bewust over na gaat denken maar zal ook wel een deel onbewust zijn enzo
Ik kreeg net nog wel gewoon bonuskorting, maar geen koopzegels zo te zienquote:Landelijke storing bij Albert Heijn: klanten kunnen bonuskaart niet gebruiken
Klanten van Albert Heijn kunnen sinds donderdagochtend niet afrekenen met hun bonuskaart. De supermarktketen kampt met een landelijke storing, laat een woordvoerder van Albert Heijn weten.
Op allestoringen.nl is te zien dat er vanaf 9 uur ‘s ochtends de eerste problemen bij Albert Heijn gemeld worden. „Helaas is er momenteel sprake van een landelijke netwerkstoring waardoor onder andere de bonuskorting niet goed verwerkt kan worden’’, laat de woordvoerder weten.
„Er wordt hard gewerkt om deze storing zo snel mogelijk te herstellen. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend voor onze klanten. Onze collega’s staan klaar om klanten te helpen in de winkels met een handmatige verwerking indien nodig.’’
https://www.ad.nl/economi(...)-gebruiken~a962300e/
hoorde het net op de radio idd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog wel gewoon bonuskorting, maar geen koopzegels zo te zien
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook.
dus nu is hij voor jouw mind minder bedreigend want hij is bezet
jah... ik denk zelfs dat je dat woordje 'beetje' uit die zin moet halen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen waar we nu staan is echt kei fijn
maar beetje vermoeiend (voor mezelf en anderen) dat mn brein dit schijnbaar als een bedreiging ziet
denk ik ook maar ik betrap mezelf er ook op dat ik dan denk 'maar je doet het zelf hoor'quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... ik denk zelfs dat je dat woordje 'beetje' uit die zin moet halen.
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk ik ook maar ik betrap mezelf er ook op dat ik dan denk 'maar je doet het zelf hoor'![]()
wat ik ook weer stom vind, want we zijn geen robotsmisschien weer emdrtje erin gooien, is de meest makkelijke/snelle oplossing als het helpt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.
Of gewoon format C:\.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort reset? Mijn computer doet het ook beter als die weer opnieuw opgestart is.
Die doet niks bij mijquote:
Best veel goede acts als ik er zo doorheen scroll.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
@:Citizen.erased, ik ben benieuwd of jij aanraders hebt qua artiesten?![]()
https://downtherabbithole.nl/programma
als je zin hebt om te kijken hoor, anders vooral niet doen
oh, jij mag ook zeker aanraders doorgeven!quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best veel goede acts als ik er zo doorheen scroll.
Serieus teveel om op te noemen. Nou ja, ik ben heel lui vandaag vooral.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jij mag ook zeker aanraders doorgeven!![]()
Dit is gemeen, eerst beetje lekker maken en vervolgens niks zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus teveel om op te noemen. Nou ja, ik ben heel lui vandaag vooral.
Ja, echt een cadeautje om vanaf vandaag al een (lang) weekend te hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is gemeen, eerst beetje lekker maken en vervolgens niks zeggen![]()
Maar ok, is je vergeven. Geniet je van je luie dag?
Buiten de headliners:quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
@:Citizen.erased, ik ben benieuwd of jij aanraders hebt qua artiesten?![]()
https://downtherabbithole.nl/programma
als je zin hebt om te kijken hoor, anders vooral niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |