quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Kcd 2, druk met Henry in poesjesheuvel.
Dat is idd een hele leuke gamequote:
Ik heb die vroeger ook veel gespeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Peejtur het volgende:
Zit tussen meerdere spellen te twijfelen.
Expedition 33:maar turnbased.....weet niet of dat wat voor me is.
Commandos: had blijkbaar veel bugs. Is het volle prijs waard? Vroeger erg veel gespeeld.
Die zit ook bij Game Pass 😁quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:57 schreef Peejtur het volgende:
Ok commandos dus in goede uitverkoop halen.
Dan nog die expedition 33 met turnbased
Mark Cerny saysquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:08 schreef Evangelion het volgende:
Balatro
2/15 decks
7/150 jokers![]()
Ik ga het nu tot long term side bitch project degraderen.
slay the spire is beter
DQXIS:EoaEA™-DE geinstalleerd
Vergeet beide games en koop Kingdom Come Deliverance 2quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:57 schreef Peejtur het volgende:
Ok commandos dus in goede uitverkoop halen.
Dan nog die expedition 33 met turnbased
Dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vergeet beide games en koop Kingdom Come Deliverance 2
Heb ik al. Kan er niet inkomen.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vergeet beide games en koop Kingdom Come Deliverance 2
Spijtig. Je hebt het eerste deel niet gespeeld dus. Voor nieuwkomers kan ie best pittig zijn omdat ze je goed in het diepe gooien.quote:
Als je eenmaal een goed zwaard hebt (tip: blacksmith quest), wat armour van bandits of gekocht van geld dat je verdiend hebt met gestolen gear te verkopen, een schild (in een graf ergens buiten het dorp) en wat Combat skills hebt (Master Tom), dan wordt de game vanaf dat punt meteen stukken leuker.quote:
Klopt. Zal het nog zeker wel een keer weer proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spijtig. Je hebt het eerste deel niet gespeeld dus. Voor nieuwkomers kan ie best pittig zijn omdat ze je goed in het diepe gooien.
Ja had ik idd ook al eens gelezen.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je eenmaal een goed zwaard hebt (tip: blacksmith quest), wat armour van bandits of gekocht van geld dat je verdiend hebt met gestolen gear te verkopen, een schild (in een graf ergens buiten het dorp) en wat Combat skills hebt (Master Tom), dan wordt de game vanaf dat punt meteen stukken leuker.
Gespeeld op Game Pass.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:05 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Klopt. Zal het nog zeker wel een keer weer proberen.
[..]
Ja had ik idd ook al eens gelezen.
Owja derde spel wat me erg leuk lijkt is Indiana Jones. De nieuwe.
Dit is toch alleen voor masochisten?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik was deze game helemaal vergeten
Totdat ik zojuist deze trailer tegen kwam.
Genoten van Mudrunner en Snowrunner.
Meteen maar aan mijn wishlist toegevoegd.
Indiana Jones is gewoon echt een heel goede game.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef Peejtur het volgende:
Commandos valt voor nu af, expedition 33 ook nog voor nu.
Road craft had ik ook al gezien en lijkt me ook gaaf.
Nu twijfel ik tussen indiana en road craft
😱😱quote:
Als het tussen de eindkandidaten Indiana Jones en Roadcraft gaat:quote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef Peejtur het volgende:
Commandos valt voor nu af, expedition 33 ook nog voor nu.
Road craft had ik ook al gezien en lijkt me ook gaaf.
Nu twijfel ik tussen indiana en road craft
Net al uurtje gespeeld. Idd weer mijn soort spelquote:Op zondag 1 juni 2025 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als het tussen de eindkandidaten Indiana Jones en Roadcraft gaat:
Indiana Jones
Mooiquote:Op zondag 1 juni 2025 15:28 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Net al uurtje gespeeld. Idd weer mijn soort spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |