Dat goed mag je denk ik achterwege laten voor velen, maar ze doen hun bestquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
echt hequote:
Het is al zo simpel als goede nachtrust.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Denk dat veel jongeren niet eens weten dat ze een grens hebben totdat ze gaan werken en veel ontspanning wegvalt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Oh, ja samequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.
Opvoeding in alle vormen en maten laten invloeden achter en niemand doet het 100% goed.
Het is vaker dat die grenzen wel worden aangegeven, maar dat de grenzen niet herkent worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef kree het volgende:
ik weet iig he want zelf geen kinderen, maar mijn neefjes en nichtjes, dat toch de ouders dan tablet ff gebruiken als speen enzo dat ze ff niet lastig zijn.
Weet niet ze doen dat dan wel weer gereguleerd ofzo, dus ook niet hele dag. maar het is wel een makkelijke optie om ze ff stil te krijgen. werkt als magneet nl die tablets.
Ahjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
toch is dat makkelijker gezegd wss als gedaan. want mijn broertje is net als ik en zo nuchter als de pest erover en wij komen beide nog beetje uit tijd dat er geen mobiel was op je 16e ongeveer en wat er was beperkte tot sms.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.
Misschien weet ik daarom ook wel iets beter hoe extreem het is afgegleden.
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat wist ik helemaal niet maar “burn-out” als reden tot ziekte bestaat alleen in nederland nog. Zweden is daar pas mee gestopt.
Dus kun je wel met stressomgaan!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
ik kan helemaal niet met stress omgaan , dat zag je al aan het wachten op dat stomme visum
Maar werkdruk zoals in de horeca doet mij dan weer niet zo heel veel.
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus kun je wel met stressomgaan!maar niet alle stress even goed
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Zweden doet het echt goed!!!!!
Zweden is sowieso een totaal kansloos land na de massale migratie van prutmensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.
Misschien kan je dat wachten bv dan ook niet echt als stress omschrijven
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
Armoede, overlevingsdrang en honger werken prima tegen een burn-out.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |