Dat klinkt ook wel goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Ja was lekkerquote:
Slechte opvoeding?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.
Daar wordt gezocht naar de onderliggende oorzaak.
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.quote:
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katjequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
FOK zit hier keihard aan de drugs ofzo.
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijven
Zacht banaanchoco ijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?
[..]
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katje
Of tweequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou jezelf gewoon een muffin gunnen nu Nattekat.
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus we moeten niet @4EverBlackEyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.
Neequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten niet @:4everblackeyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @LTVDK heeft niet getrakteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Niet? Wat karig van hem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grote oorzaak in een overvloed aan informatie, schermpjes en dopamine. As simple as that.quote:
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
Whehe.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |