Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
En rozen bloeien heel lang toch, of niet?
Hier wordt het straks juist droogquote:
Piekeren en dingen overdenken is niet gerelateerd aan sekse.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn out
Beter blijven hangen vanwege de hogequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steeds![]()
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Klinkt als een boek dat ik met een teiltje naast me zou moeten lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Oh hier zou het juist gaan regenen volgens mij.
Nou, we gaan het proberenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa ze zijn helemaal opgebloeid
[..]
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doen
Ik snap denk ik niet waarom je het zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
RIPquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jou
Ja dat deed ik voorheen ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
Dit geldt voor alle mentale dingen natuurlijk, is altijd en grotendeels (denk ik) persoonlijkheid/gedrag/denkwijzes. Aanvulling: en dat is best fijn want daardoor kun je er iets aan doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
[..]
Ik snap denk ik niet waarom je het zovindt? Helemaal niet als het je zo goed heeft geholpen?
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
inbouwen als routinequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat deed ik voorheen ook
Dat bestempelde ik als "reistijd"dus als lunchpauze wandelen en eind fan de dag laptop dicht en nog minimaal een uur wandelen als reistijd. En daarna kwam ik thuis en was ik vrij
![]()
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenom die reden.
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inbouwen als routine
[..]
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welmaar fijn dat het je heeft geholpen iig
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaanquote:
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar een slim/goed idee om contact op te nemen met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |