Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dagprijs voor meeste stapjes halen vandaag zat wel in mijn lijst der mogelijke bezigheden
Maar het weer werkt niet mee. Ga wel naar de sportschool zo
Je moet de kunst van het smurfen lerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Stampen en springen in plassen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.
Bijna niemand onderweg, getik van de regen om je heen, lekker schone lucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 29-05-2025 11:49:03 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En daarna lekker naar huis; schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stampen en springen in plassen.
Helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna lekker naar huis, schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffen
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden welquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en @:nattekat aanrader misschien om te lezen:
Leef meer, denk minder door Pia Callesen.
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Mooooiii!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar naast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
En rozen bloeien heel lang toch, of niet?
Baby darling doll face honey
Zaterdag misschien 27 graden! Dan kan ik zwemmen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En zonnig! En anders morgenheb jij iets leuks op de planning?
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rolquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Denk dat het beestje je veel plezier en liefde zal gevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Jaa ze kunnen heel lang bloeienquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
En rozen bloeien heel lang toch, of niet?
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rol
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Afdankertjes zijn de beste plantjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa ze kunnen heel lang bloeien![]()
En dat voor 2 afdankertjes van de Deka
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.
Heerlijk was dat. Bijna niemand in het park dan ook
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn outquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
Denk dat je gewoon af en toe wat meer rust in moet bouwen. Straks ga je weer als een bezetene trainen en komt het seizoen er weer aan dat je in het water ligt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
jaa ze zijn helemaal opgebloeidquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afdankertjes zijn de beste plantjeszolang het nog leeft komt het goed!
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doenquote:[..]
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |