En als hij een ongeluk veroorzaakt krijgt kan het slachtoffer naar zijn centen fluiten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alles op naam van oma en zelf een kale kip zijn.
Aan de foto te zien ook weer zo'n standaard debieltje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n hersenloze die het bewijs van zijn misstappen gewoon zelf met beeld en al aanlevert. Maar ja, anders geen likes op social media he.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Nou, hij rijdt alweer hoor
Achterlijke gladiool.
Ah, mooi. Waar hebben we het dan over?quote:In enkele andere video's benadrukt hij dan weer dat hij nog nooit iemand heeft omvergereden. “Elke dag lees ik artikels over mensen die ergere dingen doen,” klinkt het.
Wat mij betreft geven ze de social media waar dit op te zien is ook een dikke boete.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
Ah, mooi. Waar hebben we het dan over?
Onder het mom van "Ik rijd altijd dronken, maar het gaat altijd goed."
Wat ik me vootal afvraag: zijn die accounts 'monetized'? Dus krijg je ook nog eens betaald om iedereen om je heen in gevaar te brengen? Zo ja, direct zorgen dat dat niet meer mogelijk is.
En wat gaat deze keer het verschil maken?quote:Bovendien liep hij al eerder een rijverbod op, maar hier trok hij zich niets van aan.
Dat wilde ik net typen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:29 schreef Aether het volgende:
[..]
En wat gaat deze keer het verschil maken?
Ik weet niet of ik dat helemaal proportioneel vind.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:57 schreef Accordtje het volgende:
Aan die 17,5 jaar rijverbod zou onderliggend een net zo lange voorwaardelijke celstraf moeten hangen. Zodra je achter het stuur van een auto vandaan geplukt wordt binnen die 17,5 jaar ga je het restant gewoon in de cel uitzitten. Enige zekerheid dat het rijverbod dan wel effectief is.
Lijkt me een vrij eenvoudige wetswijziging die ze hier ook in NL mogen toepassen.
Je hebt het dan ook volledig zelf in de hand. Je hebt niks te zoeken achter het stuur van een auto, want je mag niet rijden. Daarnaast krijg je een rijverbod van 17,5 jaar niet zomaar, dus dan heb je al vaker laten zien dat je overal schijt aan hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik weet niet of ik dat helemaal proportioneel vind.
Buiten dat het niet klopt, is het ook op geen enkele manier een reactie op eventuele proportionaliteit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:26 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook volledig zelf in de hand. Je hebt niks te zoeken achter het stuur van een auto, want je mag niet rijden. Daarnaast krijg je een rijverbod van 17,5 jaar niet zomaar, dus dan heb je al vaker laten zien dat je overal schijt aan hebt.
Ik zou niet weten wat er niet aan klopt. Er is niemand die je achter het stuur van een auto dwingt, dus het feit of jij daar gedurende een rijverbod achter vandaan geplukt wordt ligt volledig in eigen hand.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Buiten dat het niet klopt, is het ook op geen enkele manier een reactie op eventuele proportionaliteit.
Prima, hier ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er niet aan klopt. Er is niemand die je achter het stuur van een auto dwingt, dus het feit of jij daar gedurende een rijverbod achter vandaan geplukt wordt ligt volledig in eigen hand.
Dat rijverbod krijg je niet voor voor niks. Die is om anderen tegen jouw rijgedrag te beschermen, blijkbaar is dat nodig. Als het rijverbod zelf daar niet effectief voor blijkt, dan is het wat mij betreft proportioneel om diegene dan maar gewoon vast te zetten gedurende die periode. Het belang van de bescherming van anderen vind ik namelijk groter dan het belang van een kneusje die zich niet weet te gedragen.
Ik weet niet hoe het in België gaat, maar in Nederland hebben we daar een waarborgfonds voor, gefinancierd uit een deel van de verzekeringspremies. Je bent als dader hier dan aan de beurt, al helemaal bij langdurige/blijvende letselschade, want dat wordt verhaald zonder recht op schuldsanering (want misdrijf).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als hij een ongeluk veroorzaakt krijgt kan het slachtoffer naar zijn centen fluiten.
Wat ik ook niet begrijp is dat zo'n bontkraagje blijkbaar ongestoord hele dure sportmodellen kan gaan huren in Duitsland en Polen en dat er dan niemand zich achter de oren krabt of het wel verantwoord is om zo'n prijzige bolide mee te geven aan zo'n twijfelachtig sujet.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef Sjemmert het volgende:
Hebben ze hem niet gepakt terwijl er nog een verbod actief was dan want daar kun je in NL gewoon 2 jaar gevangenis straf voor krijgen. Ik bedoel 17,5 jaar verbod en 25k boete is niet mis maar een maximale gevangenis straf lijkt me hier wel gepast gezien eerdere verboden en boetes hem niet tegengehouden hebben.
Nou ja dat begrijp ik opzich nog wel want een rijverbod is alleen geldig in het land waar deze is uitgegeven. In principe kan die in NL, Polen of Duitsland gewoon rijden.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat zo'n bontkraagje blijkbaar ongestoord hele dure sportmodellen kan gaan huren in Duitsland en Polen en dat er dan niemand zich achter de oren krabt of het wel verantwoord is om zo'n prijzige bolide mee te geven aan zo'n twijfelachtig sujet.
" nee meneer, u draagt een nickelson jas , gucci pet en heeft diverse tattoos dus deze auto krijgt u niet mee. De meneer achter u in nette jas en puntschoenen durf ik het wel aan toe te vertrouwen. Tot ziens."quote:Op maandag 2 juni 2025 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat zo'n bontkraagje blijkbaar ongestoord hele dure sportmodellen kan gaan huren in Duitsland en Polen en dat er dan niemand zich achter de oren krabt of het wel verantwoord is om zo'n prijzige bolide mee te geven aan zo'n twijfelachtig sujet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |