En je zag niet wie hij quootte...?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
ha thanks. nou dat is nog een eind wel weg. maar ik hou die ff in gedachten en help me herinneren
Is ArmaniXL een vrouw?quote:
ga naar DTS johquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ArmaniXL een vrouw?
Kan het niet meer bijhouden hoor
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:49 schreef kree het volgende:
weet je wat ik ga me een doel stellen voor dit jaar. of keuze uit twee denk
- of ik ga het helemaal voor elkaar krijgen met die meid(en) en ga daar gewoon weekendje mee weg naar Ardennen
- boek gewoon een single reis naar weet ik veel madagaskar ofzo of iig ergens heel eind weg
Een singles reis is meestal vrij goed allemaal georganiseerd, dus hoef jij je nergens druk om te maken, behalve op tijd ergens te zijn om in bus/ vliegtuig te kunnen stappen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho. ik was al redelijk ver gereisd en ook in mijn eentje en net zo spannend, maar dat was voor werk.
toch is dat ook een soort van oke hier heb je je papieren en succes verhaal en zoek het uit hoe je terplekke in vreemd land ergens komt enzo. mss nog wel lastiger als met een georganiseerde reis.
dus onderschat me niet helemaal he. hahahaha het is meer angst voor groep en mensen als dat het de reis opzich is voor mij.
Kree reageerde op een bericht van mij en dat bericht van mij was een reactie op Armaniquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ArmaniXL een vrouw?
Kan het niet meer bijhouden hoor
Luister, zoals ik het HIER zie (sorry @kree, maar niet in DTS), gaf @ArmaniXL jou een uitnodiging tegen de tijd dat de feestdagen eraan kwamen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kree reageerde op een bericht van mij en dat bericht van mij was een reactie op Armani
Dus ik voelde me aangesproken en de laatste keer dat ik keek was ik een meisje
Maar ik had je verkeerd begrepen. Sorry je hebt gelijk Armani is een jongetje
nou is dat onwijs anders dan als wat ik nu zeg?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:58 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Een singles reis is meestal vrij goed allemaal georganiseerd, dus hoef jij je nergens druk om te maken, behalve op tijd ergens te zijn om in bus/ vliegtuig te kunnen stappen.
En toch... je zegt ergens dat je het niet eens zo slecht doet in een groep, maar toch ook een paar keer dat je het enorm eng vindt allemaal.
De DTS meet had je ook allemaal bezwaren over. Hoe er te komen, hoe terug te gaan, evt ergens overnachten of de eerste trein weer terug enz.
zucht.
Ik weet het ook niet meer hoor.
Ja ik dacht fout en ging te snelquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Luister, zoals ik het HIER zie (sorry @:kree, maar niet in DTS), gaf @:ArmaniXL jou een uitnodiging tegen de tijd dat de feestdagen eraan kwamen.
@:kree zag het als een uitnodiging naar hem toe........
Niet echt eerlijk en ik zeg er iets van.
My 2 cents.
Beste kree, wat wil je nou.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou is dat onwijs anders dan als wat ik nu zeg?
sowieso vond ik het altijd al te ver. en bedenk wel. dat werd gelijk zo gesteld maar ik had van het begin af aan gezegd ik vindt t te ver en kom niet makkelijk meer terug. maargoed dat is voor ander topic.
wil het toch ff splitsen, dit is over waar ik het nu over heb. dus rest graag in andere of doe dm ofzo.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:03 schreef kree het volgende:
je leest niet wat ik zeg, waar het is boeit me niet al is het in nieuw Zeeland.
Hoe moet ik dit dan opvatten?quote:
WACHT - WAAR ZEUR IK OVER DAT GEDOE MET DTS?!?!??!?!?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:05 schreef kree het volgende:
maar zit me nou beetje te irriteren want ik had commentaar op over hoe dat ging met DTS en dan zit iedereen naar mij te zeuren enzo.
en uiteindelijk puntje bij paaltje zit iedereen in dit topic weer wat er geen reet mee te maken heeft.
Dat is niet erg. maargoed he ik vraag dit serieus en eigenlijk staat het los van DTS.
je hoeft niet weg, mits serieus enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
WACHT - WAAR ZEUR IK OVER DAT GEDOE MET DTS?!?!??!?!?
Echt.
ik ga wel weg hier, dan heb je je zin.
Ik hield het hier toch on topic?
komt door deze he??????quote:
ik BEN serieus, dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:
Lees dan voor wie @ArmaniXL de uitnodiging bedoelde....quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
komt door deze he??????
who cares hoe of wat, ik lees hieruit dat ik iets over het hoofd zie wss.
nee hoor? en ga je niet eens rapporteren ook, zo ben ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:12 schreef Sally het volgende:
Echt, het begrijpend lezen is veel gevraagd he.
Ja, dit zal wel als sneer opgevat worden of zo, en/of me een note opleveren - maar ik zit serieus met mn handen voor mn ogen en hoofdschuddend hier achter mijn laptop.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |