"Stukje" jonger... Jeeetje. Wat is nou 4 jaar op de leeftijd dat wij dat onderhand zijn?!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
euh nou dat is nog niet gezegd, ik heb de opties open gehouden.
tis gecompliceerd he. die ene heb ik wel eens wat verder gevraagd en haakte af op laatste moment.,
andere heeft zelf nog wat problemen te verwerken, wel zijn ze beide vrijgezel en zeker die laatste is van mijn leeftijd. die andere stukje jonger. maar scheelt ook maar 4 jaar ofzo.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:05 schreef kree het volgende:
mss he en bel wel vaak met die ene enzo. dat het ff wat tijd kost dit. voor haar, maar ook voor mij. heb nl zo geen zin weer in faal verhaal enzo en me verdriet doen enzo.
Je bent in de 'friend zone' beland. Zoals al vaker tegen je gezegd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef kree het volgende:
eigenlijk ik vind ze beide dus wel leuk, maar er is nog steeds ff wat waardoor ik zeg maar niet kan afspreken of wat doorpakken, niet dan hun dat niet willen. maar dan wordt ik een reddingsboei voor de ene en de andere, tja. niet helemaal zo zeker over.
met beide btw zou ik best wel eens op vakantie willen, weertje als vrienden desnoods.
Dat herken ik wel. Vooral de eerste kerst zonder een partner en zelfs zonder mijn kinderen toen was zwaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen dat iedereen iemand heeft, voel ik me soms buitengesloten. Oud en Nieuw. Alleen, dat is een pittige. De kans dat ik komende kerst alleen ben is groot, dat is een heel grote bittere pil. Mensen weten het hele jaar door dat je alleen bent, tot het de feestdagen zijn die komen. Dan zit iedereen achter zijn eigen gesloten deur.
ik snap je en zeker herkenbaar is dat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook net je houding, hoe je ergens heengaat
Als ik naar de KreaDoe ga alleen, dan denk ik niet: "ik ben alleen en iedereen verder is samen". Dan denk ik: "oh ik ga leuke hobbyspulletjes uitzoeken, op mijn eigen tempo rondlopen en een kop koffie drinken"
Ik ben ook wel eens ergens heen gegaan in het begin met: "ik ben alleen en moet dit kunnen en oh wat zullen anderen wel niet denken van dat ik alleen ben". Ja, dan wordt het een rot ervaring
Je moet de leukheid ervan aan jezelf verkopen en ervoor sparen, zodat je jezelf ook echt kan verwennen. Maak het leuk!
Ik snap wat je bedoelt, en alles alleen is ook niet leuk, maar het went wel
En in de wijk heb ik heel veel leuke contacten. Want ja, ik ga alleen naar workshops, mensen praten toch wel met je. En mijn vrijwilligerswerk, weer contact. En een clubje, nog meer contact.
Helaas heeft iedereen om me heen familie/gezin/partner. Het is niet het ondernemen dat mijn eenzaam doet voelen. Dat went wel
Alleen dat iedereen iemand heeft, voel ik me soms buitengesloten. Oud en Nieuw. Alleen, dat is een pittige. De kans dat ik komende kerst alleen ben is groot, dat is een heel grote bittere pil. Mensen weten het hele jaar door dat je alleen bent, tot het de feestdagen zijn die komen. Dan zit iedereen achter zijn eigen gesloten deur.
Maar ook dan; even janken en dan een plan maken met leuke dingen die je gaat doen. Extra aandacht voor een hobby. Een nieuw boek kopen en lezen. Iets te knutselen in mijn geval
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:23 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Vooral de eerste kerst zonder een partner en zelfs zonder mijn kinderen toen was zwaar.
Ik stuur je tegen die tijd wel een uitnodiging
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je en zeker herkenbaar is dat.
maar ik heb ook niet zo problemen om alleen dingen te doen ofzo. maar vind het gewoon niet zo leuk alleen.
of bv op reis ofzo ipv alleen of met groep met iemand. maarja zal jij ook wel snappen.
ha thanks. nou dat is nog een eind wel weg. maar ik hou die ff in gedachten en help me herinnerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga in november al een planning maken met leuke activiteiten en koop lekkere hapjes en koop een nieuw boek. En ga een uitgebreide knutsel verzinnen
En je bent van harte welkom om aan te schuiven![]()
Hoe oud ben je? Volgens mij is er op elke leeftijd een kudde vrijgezellenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef kree het volgende:
aanspraak heb ik altijd wel. en schat me ook niet echt on sociaal in ofzo dus dat lukt. maar altijd of is vaak. gaan de stelletjes weg en sta je alleen, of er moet een vrijgezel overblijven. maar ook niet dik gezaaid eigenlijk op mijn leeftijd.
nou ik heb wel eens wat meer van jou gelezen ook. ik denk dat ik introverter ben als jij denkt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt
Alleen ik denk dat ik wat introverter ben dan jij en ik denk dat alleen zijn voor mij meer een bewuste keuze is
Ga op een singles reis! Niet echt met een partner natuurlijk, maar je bent zeker niet alleen. Tien jaar geleden gedaan en was erg leuk! Nog een paar jaar twee contacten aan overgehouden; paar keer was één van die gasten met mijn groep nog mee geweest naar festivals.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:39 schreef kree het volgende:
dat lukt maar hoeveel leuker zou het zijn om samen met een partner op vakantie te gaan enzo?
zijn er die dit herkennen en wat deden jullie eraan?
iedereen adviseert mij dit ook idd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:29 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ga op een singles reis! Niet echt met een partner natuurlijk, maar je bent zeker niet alleen. Tien jaar geleden gedaan en was erg leuk! Nog een paar jaar twee contacten aan overgehouden; paar keer was één van die gasten met mijn groep nog mee geweest naar festivals.Uiteindelijk doodgebloed, maar toch.
Deed mijn broer ook op z'n 40e, heeft daar iemand ontmoet en binnenkort 10 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:29 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ga op een singles reis! Niet echt met een partner natuurlijk, maar je bent zeker niet alleen. Tien jaar geleden gedaan en was erg leuk! Nog een paar jaar twee contacten aan overgehouden; paar keer was één van die gasten met mijn groep nog mee geweest naar festivals.Uiteindelijk doodgebloed, maar toch.
Snap ik, is het ook wel. Maar bedenk dat iedereen er een beetje hetzelfde in staat. Uiteindelijk is het doel om gewoon lekker ontspannen een mooie reis te maken en eventueel nieuwe contacten op te doen. En niemand is daar met eigen vrienden, niemand kent elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen adviseert mij dit ook idd.
en neig ernaar om gewoon te doen ook wel. maar moet ff drempeltje over. hahaha
hoopgevende verhalen wel, hoewel dan een relatie vinden mss niet eens mijn eerste doel zou zijn. maar moet dit keertje doen gewoon. Kijk 3 jaar terug zat ik in bijstand en toen was het financieel al problemen. maar nu allang niet meer. kan het gewoon betalen en eigenlijk niks wat mij tegen houd........ moet gewoon doen denk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Deed mijn broer ook op z'n 40e, heeft daar iemand ontmoet en binnenkort 10 jaar getrouwd.
"Vaak ben je te bang."quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:34 schreef kree het volgende:
weet je wat het stomme is, ik ben niet echt bang om alleen te reizen of naar Schiphol te gaan etc etc.
heb dat voor werk genoeg keer gedaan, ik vind groepen dan altijd een soort van eng. en weet hoef me helemaal niet zo zorgen te maken want over het algemeen ook in groepen val ik er meestal wel oke in, zal niet de meest bijdehante zijn. maar over het algemeen kunnen de meeste het wel met me vinden omdat ik ook gewoon. niet zo moeilijk ben.
maar toch he, vindt ik het eng.![]()
is ook zo denk dat ff half uurtje verder en beetje iedereen gezien dat er allemaal helemaal geen probleem meer is. maar het is iets wat ik nooit deed, dat maakt het eng zeg maarquote:
Dat drempeltje is ook gewoon gigantisch kut. Bij mij ketste mijn vakantie met matties naar Hvar, Kroatië af op het laatste moment (ze vonden het te duur), dus ik had niet heel veel tijd om me zo druk te maken in m'n hoofd, omdat ik toch wel graag weg wilde. Misschien gewoon twee weekjes van tevoren boeken (voor zo ver dat mogelijk is)?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo denk dat ff half uurtje verder en beetje iedereen gezien dat er allemaal helemaal geen probleem meer is. maar het is iets wat ik nooit deed, dat maakt het eng zeg maar
Wedden dat je dit niet doen want: oehhhhhh te ver reizenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef kree het volgende:
hmmms ik ga dat doen denk, single reis. moet helemaal nog kijken hoe en wat etc etc. maar jullie houden me er maar ff aan, zal de zomervakantie maar overslaan voor al mijn collega's met kids enzo. maar dan doel ik op iets daarna. tijd genoeg dus om ff te kijken en zoeken. helppppppp
hohoho. ik was al redelijk ver gereisd en ook in mijn eentje en net zo spannend, maar dat was voor werk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:43 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Wedden dat je dit niet doen want: oehhhhhh te ver reizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |