oké. zo jammer dit weer hequote:
@drakin jullie zouden op een date gaan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:44 schreef kree het volgende:
[..]
oké. zo jammer dit weer he
tis oke gozer maar doelde toch meer op vrouwelijk.
Oh, zag dat dan. @maria390quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:44 schreef kree het volgende:
[..]
oké. zo jammer dit weer he
tis oke gozer maar doelde toch meer op vrouwelijk.
Als hij zou stoppen met rokenquote:Op donderdag 29 mei 2025 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:drakin jullie zouden op een date gaan?
jaaaaaa als ik zou stoppen met roken was die afspraak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:drakin jullie zouden op een date gaan?
Ik denk niet dat ze het je ooit vergeeft.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:48 schreef kree het volgende:
ik ben wel goed in dingen beloven en afspreken, ze nakomen niet zo heel goed denk. hahaha. sorry @:drakin
nee denk ook niet eigenlijk, hmmmmmm. toch is dat beetje kut wel denk. naja mss zie ik dr nog eens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het je ooit vergeeft.
Ik denk dat ze wel blij was dat hij niet stoptequote:Op donderdag 29 mei 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij is toch niet serieus, anders was hij wel gestopt mer roken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel blij was dat hij niet stopte
Het scheelt gillend wegrennen bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel blij was dat hij niet stopte
Ik rook niet. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is toch niet serieus, anders was hij wel gestopt mer roken.
Goed van jequote:Op donderdag 29 mei 2025 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik rook niet. Nooit gedaan ook.
[ afbeelding ]
Waarom ren je als je een orgasme krijgt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Het scheelt gillend wegrennen bedoel je?
hmmms je denkt eigenlijk toch te slecht dan. want zou mss wel doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is toch niet serieus, anders was hij wel gestopt mer roken.
Wat heeft een eerste date daar nou mee te maken?quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom ren je als je een orgasme krijgt?
Geen seks op de eerste date?quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heeft een eerste date daar nou mee te maken?
Als je het misschien zou doen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms je denkt eigenlijk toch te slecht dan. want zou mss wel doen.
Absoluut nietquote:
niet helemaal mee eens, maar ik ben niet zo makkelijk erin ook. kunnen vast wel.quote:
ja soort van wel eigenlijk. noodzaak ook weer niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 05:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het misschien zou doen?
Je hebt het niet gedaan en dat zegt genoeg.
Roken is belangrijker voor je kennelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |