SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?quote:
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet dan toch niet ook meteen kort pittig toch?
Niets?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
![]()
omg, een student heeft helemaal niks ingeleverd voor het afstuderen. Ohgod kan wel janken, dit scheelt zoveel tijd
Zou wel makkelijk kunnen, die bestaan vast wel in maat 35quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je je haar kort en paarsig doet ben je in één keer klaar
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Zag een volwassen vrouw met van die lichtgevende sneakers lopen. Van die lampjes in de zool
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maarquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets?
Die had zoiets van "ja uh gaat hem niet worden laat gewoon maar zitten" ?
herkansingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar voor hem/haar/het is het dus nu afgelopen?
Is het een examen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof
[..]
geen idee want begeleid de mensen niet die ik moet beoordelen maar![]()
[..]
herkansingen?
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Beschermt mooie lange rossig blonde lokken
Nee
scripties yes, dat is strenger dan een regulier tentamen want hoort bij het afstuderenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer, ook ginger-ish, kan ook slecht tegen de zon, terwijl ik altijd goed bruin werd tijdens de zomervakanties op Texel, zo erg dat men dacht dat ik in Spanje op vakantie was geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |