Tisseel weefsellijm, wij kunnen wel een vriendenprijsje maken.quote:
200 euro voor 2ml 😱😱😱quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tisseel weefsellijm, wij kunnen wel een vriendenprijsje maken.
Wij zijn goedkoper, moeten er toevallig van af. Laten we zeggen ¤150 voor 2ml.quote:
Wollah, 100 euro bij onsquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij zijn goedkoper, moeten er toevallig van af. Laten we zeggen ¤150 voor 2ml.
Zal wel versneden zijn met paracetamol. Wij garanderen 100% zuiverheid en bewaring onder de juiste bewaarcondities.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wollah, 100 euro bij ons
Gr gr Mo & Samir
ZIEDENDquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zal wel versneden zijn met paracetamol. Wij garanderen 100% zuiverheid en bewaring onder de juiste bewaarcondities.
Ik pak de weefsellijm er maar alvast bij, kijken wie het langer uithoudt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
ZIEDEND
Samir is nu AK pakken en op weg naar jou zemmel
Gr gr Mo
Ja misschien denk ik er te luchtig over maar bij mijn vinger zag ik het witte laagje en voor 3 dagen lang heb ik toen met pleisters het flink bij elkaar gehouden en geen infectie ofzo, maar wel ongelukkig bloedverlies. Ik weet niet wat de kans op een infectie is maar ook daar sta ik wellicht te luchtig in, maar vroeger heb ik nooit echt de huisarts nodig gehad ofzo dus vandaar dat ik daar ook wat minder snel naar neig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Na een dag bloed het AL niet meer? Ik mag hopen dat het na een dag niet meer bloed. Sowieso te laat nu om te hechten, en nog te vroeg om te zeggen dat geïnfecteerd is en er een ontsteking zal komen.
Bloedverlies is wel het minste om je zorgen over te maken denk ik, tenzij het liters zijn. Maar gooi maar eens twee halve liters bier op de grond en zie hoeveel dat is als het bloed zou zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja misschien denk ik er te luchtig over maar bij mijn vinger zag ik het witte laagje en voor 3 dagen lang heb ik toen met pleisters het flink bij elkaar gehouden en geen infectie ofzo, maar wel ongelukkig bloedverlies. Ik weet niet wat de kans op een infectie is maar ook daar sta ik wellicht te luchtig in, maar vroeger heb ik nooit echt de huisarts nodig gehad ofzo dus vandaar dat ik daar ook wat minder snel naar neig.
ik had geen snee in mijn neus toen met die ambulance. lekker vooroordeel allemaal doen jullie weer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Beloofd dat je zou bellen als je een snee in de anus hebt? Serieus?
Die snee is toch echt niet je grootste probleem en enige waarmee je naar de HA zou moeten gaan.quote:
Er staat niet 'neus' maar .....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:34 schreef kree het volgende:
ik had geen snee in mijn neus toen met die ambulance. lekker vooroordeel allemaal doen jullie weer.
Niks mis met uitslapenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die snee is toch echt niet je grootste probleem en enige waarmee je naar de HA zou moeten gaan.
Dat zal haar lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
Ik heb mijn ex-vriendin ernaar laten kijken via whatsapp. Ze vond het wel een grote snee en vind wel dat ik naar de huisarts moet gaan. Maar na haar sneren aan het einde van het gesprek ga ik dat juist niet doen. 'Maar het is je eigen schuld en roekeloos en dit en dat'. Ik bel niet voor dat soort gedoe, laat dan maar...!
En wat wij zeggen? Maakt dat wel uit?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
Ik heb mijn ex-vriendin ernaar laten kijken via whatsapp. Ze vond het wel een grote snee en vind wel dat ik naar de huisarts moet gaan. Maar na haar sneren aan het einde van het gesprek ga ik dat juist niet doen. 'Maar het is je eigen schuld en roekeloos en dit en dat'. Ik bel niet voor dat soort gedoe, laat dan maar...!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |