Parleej foe frances?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Bult op harde kop
Een echte talenknobbel
Parleej foe frances?
Senk joe ferrie muts.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Parleej foe frances?
Un putie peu, madmwasel.
Senk joe ferrie muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
5 7 5, hoe moeilijk is het?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Soms is slaap een bitch
Dan slaap ik liever niet
en geef toe aan de itch
Soms is slaap een bitchquote:Op maandag 23 juni 2025 19:46 schreef Bargehassus het volgende:
Maakt dat ik weer slaap.
Ging het maar zo makkelijk.
Soms is slaap een bitch.
Het is berekoud.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Vergeet d’r gebit
Klapperend in het bakje
Het is berekoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |