Je moet maar een hobby hebben, stront omdraaien. Doe je dat met je blote handen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef Metalfrost het volgende:
Blij dat ik die shit altijd weer omdraai
Nee ik pak altijd een schep.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moet maar een hobby hebben, stront omdraaien. Doe je dat met je blote handen?
Soms ligt er een komkommer. Dan heeft een vegan in mijn tuin liggen schijten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee ik pak altijd een schep.
Beter dit dan oeverloos de tuin onderschijten zoals elke vogel betaamt
gewoon wat e-nummers in de tuin strooien, houden ze niet vanquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Soms ligt er een komkommer. Dan heeft een vegan in mijn tuin liggen schijten.
Ik heb nog een paar vieren over, heb je een suggestie?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
gewoon wat e-nummers in de tuin strooien, houden ze niet van
E485, op deze zijn ze wel waakzaamquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar vieren over, heb je een suggestie?
verkoop je kinderenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben een vroege vogel geworden door werk en kutkinderen dus heb ook een keer geluk
Als jij thuis net zo’n rot figuur bent als hier hou ik mijn hart vast.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben een vroege vogel geworden door werk en kutkinderen dus heb ook een keer geluk
lullig zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Als jij thuis net zo’n rot figuur bent als hier hou ik mijn hart vast.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |