quote:Robian?
Op maandag 24 februari 2003 17:54 schreef smoking2000 het volgende:
De Alberthein Heist is van Robian!
quote:Is dat niet een plaat van Paul de Leeuw; "Vlieg met me mee naar de regenboog"?
Op maandag 24 februari 2003 17:51 schreef nesQuick het volgende:
ik zoek het nummer waarin ze zingen:kom met me mee en vlieg de wéeeeereld rond!
het gaat om een carnavals plaat (apres ski) en we hebben 'm nodig voor de carnavals optocht
quote:neej.. die bedoel ik niet
Op maandag 24 februari 2003 17:56 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Is dat niet een plaat van Paul de Leeuw; "Vlieg met me mee naar de regenboog"?
quote:Ok heb er ff naar geluisterd, wel is een keer gehoord, maar heb geen flauw idee wat de naam zou zijn
Op maandag 24 februari 2003 15:06 schreef postinggirl het volgende:
Dancekenners, luister eens goed naar onderstaand fragment.http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Dit is een mp3-fragmentje van een liedje waar ik een paar weken geleden ook al om gevraagd heb. Maar met alleen de omschrijving wist niemand wat het was. Nu ik weet hoe ik van casette-opnames een mp3 kan maken en het daardoor wat duidelijker wordt probeer ik het eens opnieuw: Hoe heet dit nummer en van wie is het eigenlijk?
quote:Op zich niet zo gek, gezien het feit dat de AH heist een grote knipoog naar 'Moordernaars' van Osdorp Posse maakt.
Op maandag 24 februari 2003 17:55 schreef Piro het volgende:[..]
Robian?
Goh, en ik maar denken dat het Def P was
Als je Nederhop cool vind, moet je zeker ook Mach & Jesse, ABN, Casto en de Moordgasten checken....
quote:
Op zondag 23 februari 2003 17:02 schreef Kreator het volgende:
In de film 51st State gaan ze op een gegeven moment naar een discotheek. Hier wordt een ontzettend cool trance-nummer gedraait. Iemand enig idee welk nummer dit is?
quote:de artiest is dacht ik Hanny, maar ik kan de titel niet vinden
Op maandag 24 februari 2003 17:51 schreef nesQuick het volgende:
ik zoek het nummer waarin ze zingen:kom met me mee en vlieg de wéeeeereld rond!
het gaat om een carnavals plaat (apres ski) en we hebben 'm nodig voor de carnavals optocht
quote:Ga 'm downloaden en kijk in de aftiteling
Op maandag 24 februari 2003 18:17 schreef Kreator het volgende:[..]
quote:Ik gooi die dvd er wel ff in, straks de uitslag (Of niet)
Op maandag 24 februari 2003 18:17 schreef Kreator het volgende:
quote:Nog maar eens proberen dan..
Op maandag 24 februari 2003 15:17 schreef Disorder het volgende:
Wie weet de naam van het deuntje van het volgende Doom III filmpje?
http://users.pandora.be/doom3/doom3_8_catwalk.avi
quote:Ik heb de dvd wel, maar er zitten ongeveer 20 nummers in ofzo. Ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben...
Op maandag 24 februari 2003 18:42 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Ga 'm downloaden en kijk in de aftiteling
quote:Sorry kan je niet verder helpen, weet niet zeker maar volgens mij is het nummers special geproduceerd voor het spel.
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Disorder het volgende:[..]
Nog maar eens proberen dan..
quote:Allemaal proberen
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik heb de dvd wel, maar er zitten ongeveer 20 nummers in ofzo. Ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben...
.
quote:Doe eens dat lijstje posten...de trance producers kan ik er denk ik wel uithalen. Dat zal al wel veel schelen.
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik heb de dvd wel, maar er zitten ongeveer 20 nummers in ofzo. Ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben...
.
quote:okay! Moment.
Op maandag 24 februari 2003 19:00 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Doe eens dat lijstje posten...de trance producers kan ik er denk ik wel uithalen. Dat zal al wel veel schelen.
quote:Warrior- Warrior
Op maandag 24 februari 2003 19:14 schreef Kreator het volgende:
http://us.imdb.com/Soundtracks?0227984Dat is de soundtracklist.
99.9% zeker
quote:Nee, het nummer is niet gemaakt voor het spel, aangezien dit door een amateur zelf in elkaar is gezet. Hij heeft meerdere videootjes gemaakt met o.a. muziek van Aphex Twin. Dit komt dus van een professionele artiest, vermoed ik.
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Sorry kan je niet verder helpen, weet niet zeker maar volgens mij is het nummers special geproduceerd voor het spel.
Staat het niet bij de "Credits" van het spel of hun site?
het gaat zoiets als: "Une meine mansch Tiroll (2x en dan zegt ie nog iets en dat is dan het refrein) En daarna probeert die Duitser ook nog iets in het Nederlands te zingen en dat klinkt goed belabberd
Echt heel stom maar toch zoek ik em...
quote:Ik denk dat je 'In-Grid' bedoelt met 'Tu Es Foutu'. (Maar daar wordt wel een beetje in gezongen)
Ben op zoek naar een soort dance/trance nummer dat ik vorig jaar een paar keer op de radio voorbij hoorde komen. Werd niet in gezongen maar je hoorde, vooral in het begin, heel goed een accordeon waarbij er later een leuke beat bijkwam. Erg vaag wellicht, maar als je een nummer van vorig jaar weet met een duidelijke accordeon erin dan kan het 'm zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |