quote:Enya - Only Time
Op zondag 23 februari 2003 23:54 schreef mcintosh het volgende:[..]
ehm tja, het is een vrouwenstem die zingt en het klinkt zoiets als " who would know where the lalalala......" waar het lalala ook nog tekst is....
En weet niet ook niet zeker of de tekst zo gaat...
Moeilijk uit te leggen...
quote:-Edit- Zie boven denk ik
Op zondag 23 februari 2003 23:54 schreef mcintosh het volgende:ehm tja, het is een vrouwenstem die zingt en het klinkt zoiets als " who would know where the lalalala......" waar het lalala ook nog tekst is....
En weet niet ook niet zeker of de tekst zo gaat...
Moeilijk uit te leggen...
quote:he wil ik echt weten of ik het goede nummer heb op Kazaa doet de preview het niet
Op maandag 24 februari 2003 00:00 schreef Meril het volgende:[..]
Enya - Only Time
Ben benieuwd
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:00 schreef Meril het volgende:[..]
Enya - Only Time
E I N D E L I J K heb ik em!!
Tekst was iets van:
Come on no(w) hesitate
Hesitate
And show me your intention
Clap now superstar
enz...
Goed, who helps me?
quote:Ik dank u zeer! Was idd. Brand, sorry
Op zondag 23 februari 2003 23:51 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Paolo Conte
Titel: Via Con me
Iemand een ideetje..?
Alvast bedankt.
http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Dit is een mp3-fragmentje van een liedje waar ik een paar weken geleden ook al om gevraagd heb. Maar met alleen de omschrijving wist niemand wat het was. Nu ik weet hoe ik van casette-opnames een mp3 kan maken en het daardoor wat duidelijker wordt probeer ik het eens opnieuw: Hoe heet dit nummer en van wie is het eigenlijk?
quote:Novy Vs. Eniac - Superstar
Op maandag 24 februari 2003 13:09 schreef NFA-DK het volgende:
Goed zijn we weer... ik zoek een nummer met volgens mij de naam Superstar.. was een clip met gewoon 2 dj's op het podium, publiek word gek, water over iedereen heen etc..Tekst was iets van:
Come on no(w) hesitate
Hesitate
And show me your intentionClap now superstar
enz...Goed, who helps me?
quote:TNX!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 24 februari 2003 15:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Novy Vs. Eniac - Superstar
quote:Zit nu op me stage dus kan niet luisteren, maar als ik thuis ben zal ik er ff naar luisteren
Op maandag 24 februari 2003 15:06 schreef postinggirl het volgende:
Dancekenners, luister eens goed naar onderstaand fragment.http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Dit is een mp3-fragmentje van een liedje waar ik een paar weken geleden ook al om gevraagd heb. Maar met alleen de omschrijving wist niemand wat het was. Nu ik weet hoe ik van casette-opnames een mp3 kan maken en het daardoor wat duidelijker wordt probeer ik het eens opnieuw: Hoe heet dit nummer en van wie is het eigenlijk?
quote:Klinkt in ieder geval alsof het een bubblin'-remix is... Maar van wat weet ik niet.
Op maandag 24 februari 2003 15:06 schreef postinggirl het volgende:
Dancekenners, luister eens goed naar onderstaand fragment.http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Zeg maar Slagerij van Kampen met de Jostiband (1 vingerige solo op de toetsen)
lampje brand bij great african bongoplayers maar band schijnt niet te bestaan
doe je best
--------------------------------------------------------------------------------
Is het misschien Micheal Viner's Incredible Bongo Band met Apache?
--------------------------------------------------------------------------------
nuh, da's een cover van de shadows met heel veel instrumenten en een beetje funky inslag.
Denk minimalistic: 2 bongo's, 1 drum en een eenvingerige toetsenist
quote:Nee, tis een originele mix. Komt vaker op id&t. Hoe het precies heet weet ik niet.
Op maandag 24 februari 2003 15:25 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Klinkt in ieder geval alsof het een bubblin'-remix is... Maar van wat weet ik niet.
Text:
...save a prair for me know save it to the morning after.... o.i.d.
Ik hoop da iemand het weet
quote:Save a prayer ?
Op maandag 24 februari 2003 17:38 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Ik zoek een nummer wat van Duran Duran zou kunnen zijn:
(althans in die stijl)Text:
...save a prair for me know save it to the morning after.... o.i.d.Ik hoop da iemand het weet
quote:Haha jezus ok Typische domme actie van mijn kant
Op maandag 24 februari 2003 17:39 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Save a prayer ?
ThnX.
kom met me mee en vlieg de wéeeeereld rond!
het gaat om een carnavals plaat (apres ski) en we hebben 'm nodig voor de carnavals optocht
[Dit bericht is gewijzigd door smoking2000 op 24-02-2003 17:55]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |