quote:The Thrillseekers feat. Sherryll Deane - Synaesthesia (Fly Away)
Op woensdag 26 februari 2003 02:18 schreef TripleM het volgende:
Uit de film The 51st State (originele titel: Formula 51) komt het volgende fragment:http://audio.dj-triplem.com/51st.state.fragment.mp3
Welk nummer is dit ook alweer? Ik ken het, maar weet de titel niet. Of niet meer, geen idee. Volgens mij staat ie niet in de soundtrack listing op IMDB.com...
quote:Ik denk dat je Conway Twitty zoekt.
Op woensdag 26 februari 2003 01:18 schreef Zero_Cool het volgende:
Bette Midler - The Rose. Is volgens mij 90% zeker een cover. Nu ben ik benieuwd naar het orginele liedje. Wie kan mij de titel + artiest van deze original geven?
quote:Ja, in die stem vergis je je niet. David brak door met Japan, en ging daarna solo.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:09 schreef ranja het volgende:[..]
Ja, dat was 'm... bedankt!
Is dat David Sylvian wel die dit zingt eigenlijk?
"I'm so pretty, and so witty, I'm so enz enz" Volgens mij wordt het door een vrouw gezongen. Iemand enig idee van wie het is en hoe het heet, of anders misschien de film waar het uit komt?
ZnX!
quote:De titel noem je al: "I'm so pretty" uit de Westside story. Gezongen door Maria.
Op woensdag 26 februari 2003 09:57 schreef Chez-Nous het volgende:
Volgens mij gaat het om een nummer uit een wat oudere Amerikaanse feel good family film met veel gedans en gezang....Ik ken alleen de eerste 'regel':"I'm so pretty, and so witty, I'm so enz enz" Volgens mij wordt het door een vrouw gezongen. Iemand enig idee van wie het is en hoe het heet, of anders misschien de film waar het uit komt?
ZnX!
quote:Ben helemaal blij!! Dank je
Op woensdag 26 februari 2003 10:28 schreef IllOgical het volgende:[..]
De titel noem je al: "I'm so pretty" uit de Westside story. Gezongen door Maria.
quote:-edit- Jane was me ruimschoots voor
Op woensdag 26 februari 2003 01:18 schreef Zero_Cool het volgende:
Bette Midler - The Rose. Is volgens mij 90% zeker een cover. Nu ben ik benieuwd naar het orginele liedje. Wie kan mij de titel + artiest van deze original geven?
quote:Kadoc - Nighttrain
Op woensdag 26 februari 2003 11:17 schreef Apock het volgende:
Vroeger was er zo'n nummer met "THE NIGHT TRAIN..." en dan hoordje zo'n toeter van een trein. Hoe heette de artist daar ookalweer van???
Graag gedaan..
[Dit bericht is gewijzigd door qltel op 26-02-2003 11:21]
quote:Kijk eens omhoog..
Op woensdag 26 februari 2003 11:20 schreef Apock het volgende:
Vroeger was er zo'n nummer met "THE NIGHT TRAIN..." en dan hoordje zo'n toeter van een trein. Hoe heette de artist daar ookalweer van???
quote:Kadoc (Edit: te laat, zie ik)
Op woensdag 26 februari 2003 11:20 schreef Apock het volgende:
of bedoel je misschien Night boat to Cairo - Madnes ?
[Dit bericht is gewijzigd door thefreezeman op 26-02-2003 12:14]
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 11:19 schreef qltel het volgende:[..]
Kadoc - Nighttrain
Graag gedaan..
quote:YES!! Dat is hem!! Eindelijk!
Op dinsdag 25 februari 2003 23:25 schreef F-Snake het volgende:[..]
Stereophonics - Handbags and Gladrags...
Thank you, thank you
Bedankt!!!
quote:nouja, tv, ook goed, heb vaak tv aan staan, soms radio, k haalde ze ff doormekare
Op dinsdag 25 februari 2003 21:12 schreef 1963_Chevrolet_Impala het volgende:[..]
en die hoor jij vaak op de radio
when the rhytm . . . . . . .. dance with me, makes me sweat...
quote:Volgens mij is dat gewoon een remix van dat nummer
Op woensdag 26 februari 2003 15:57 schreef MrGio het volgende:
Ik zoek een dancenummer, er zit een sample in van Mr Oizo's Flat Beat, alleen dr zit een breakbeat in...... ik ben al een tijdje op zoek naar dit nummer maar kan het nergens vinden
quote:KIJK IS OP http://www.ster.nl
Op woensdag 26 februari 2003 14:49 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Nummer uit axe pulse reclame
quote:Volgens mij niet.....
Op woensdag 26 februari 2003 16:04 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Volgens mij is dat gewoon een remix van dat nummer
quote:Ja ik kan er ook naast zitten
Op woensdag 26 februari 2003 16:07 schreef MrGio het volgende:[..]
Volgens mij niet.....
Het werd gezongen door een zanger die een beetje 't stemgeluid van Chuby Checker heeft... Geloof ik
Ben heel benieuwd of iemand hier wat mee kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |