Ja en dat zouden meer mensen moeten doen. Je gaat sommigen hier toch niet serieus nemen. En dan een tip: Als je wilt reageren dan op degene die die posts maakt misschien niet op een willekeurige gebruiker?!quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is eerder het gevolg van reacties als deze:
[..]
[..]
[..]
Overheen gescrolled?
...quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja en dat zouden meer mensen moeten doen. Je gaat sommigen hier toch niet serieus nemen. En dan een tip: Als je wilt reageren dan op degene die die posts maakt misschien niet op een willekeurige gebruiker?!
Dus reageer je op mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat deze user moslim of moslim aanhanger is en graag topics ontspoord met deze opmerkingen, daarom reageert er ook niemand op tot nu dan
Kom op, je bent slim genoegquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
...
Waarom moeten we die niet serieus nemen?
Omdat ik jou nog wel serieus neemquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus reageer je op mij.
Nee, logisch.
Er kunnen niet genoeg topics zijn over hoe kut de islam isquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
Homo's, joden, andersdenkenden, dissidenten etc.quote:
Mainz.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat moet ik uit mijn hoofd weten? Geboortedatum ook wellicht? Wanneer hij gewijd is? Waar hij op school zat? Nog iets?
Want anders weet je niet wie het is natuurlijk![]()
Dit snijdt wel enigzins hout natuurlijk maar het gaat niet om de islam. Eigenlijk formuleer je hier wat ik denk dat "Wir schaffen das" betekende. Assimileren. Dat gaat ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
TOEN, ja.
Het christendom is hier al een jaar of 70 geneutraliseerd, en blij toe.
Geen zin om daar een geplagieerde variant voor terug te krijgen, waar vooral geen kritiek op mag zijn omdat de aanhang ervan nu eenmaal grotendeels getint, niet-Westers en niet-Europees is.
Achterlijke ideeën zijn niet het monopolie van huidskleur. Het was achterlijk in het christendom, en het is achterlijk in de islam.
Open lekker een topic over een arbeidsconflict op een islamitische school en je kan helemaal je gang gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg topics zijn over hoe kut de islam is
Klopt; het gaat om secularisme.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit snijdt wel enigzins hout natuurlijk maar het gaat niet om de islam. Eigenlijk formuleer je hier wat ik denk dat "Wir schaffen das" betekende. Assimileren. Dat gaat ook gebeuren.
Zou in de grondwet opgenomen mogen worden van mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt; het gaat om secularisme.
Neuh...quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:44 schreef Hexagon het volgende:
De kans dat het hier om een reden gaat die met de christelijke identiteit van die school te maken heeft lijkt me eigenlijk heel klein. Anders werden ze niet overgeplaatst naar een andere school die onder hetzelfde bestuur valt en dus dezelfde identiteit heeft.
Hoho bepaalde users haalde hier zelf de islam bij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
Dat is kennelijk niet relevant, want het moet gaan over 'stokpaardjes'.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hoho bepaalde users haalde hier zelf de islam bij.
Misschien Banshee en Chadi daar nog even van verwittigen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:51 schreef Hexagon het volgende:
Het topic gaat over een mysterieus arbeidsconflict op een christelijke school. Dus alles over de islam is nogal offtopic.
Waarom spreekt je de personen die daar over begonnen niet aan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:51 schreef Hexagon het volgende:
Het topic gaat over een mysterieus arbeidsconflict op een christelijke school. Dus alles over de islam is nogal offtopic.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom spreekt je de personen die daar over begonnen niet aan?
Ik heb weinig zin het topic uit te gaan pluizen wie er begint. Al zou het wel bij een basisschool passen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom spreekt je de personen die daar over begonnen niet aan?
Echt...quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin het topic uit te gaan pluizen wie er begint. Al zou het wel bij een basisschool passen.
OK. Mits ze niet te veel stikstof uitstoten heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Homo's, joden, andersdenkenden, dissidenten etc.
Dat is vrij duidelijk hoor. Wie hier een hit en run deden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin het topic uit te gaan pluizen wie er begint. Al zou het wel bij een basisschool passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |