Misschien heeft iemand geroddeld dat er kindermisbruik zou zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien dachten ze verkeerd over bepaalde zaken, zoals milieu of Israël.
Maar overplaatsen naar een andere school valt daarmee niet te rijmen.
Tja, lesbische relatie en dan overplaatsen naar aparte scholen, zodat leerlingen er niet mee geconfronteerd kunnen worden. Zou kunnen.
Maar ongeacht de reden, dit had niet op deze manier gemogen, uiteraard.
Maar dan worden ze toch gewoon ontslagen! Niet overgeplaatst.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Horzula het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand geroddeld dat er kindermisbruik zou zijn?
Hangende het onderzoek?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan worden ze toch gewoon ontslagen! Niet overgeplaatst.
Ermelo biblebelt? Wij lachen daar vanuit Nunspeet hartelijk om. Je moet iets meer naar het oosten of zuiden daarvoorquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:40 schreef Marsenal het volgende:
De veiligheid van kinderen als argument gebruiken maar wel dezelfde functie op een andere plek kunnen invullen. Da's gek. Hebben ze dan met of over specifieke leerlingen conflict gekregen ofzo, dat niet meer op te lossen viel?
Benieuwd of de leerkrachten iets in de pers gaan zeggen.
Tevens, Ermelo is echt zo'n plek waar een basisschooldirecteur een autoritaire gek is, dat zou nog wel sappig kunnen zijn. Vies biblebelt volk.
Vaak genoeg van Ermelo naar Nunspeet gefietst, wonderlijk eigenlijk dat daar zo'n harde gristengrens kan liggenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ermelo biblebelt? Wij lachen daar vanuit Nunspeet hartelijk om. Je moet iets meer naar het oosten of zuiden daarvoor
...en het feit dat ze 'zo hup' om ~1400u uit hun werkplek (de klas mét kinderen!) gehaald worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan worden ze toch gewoon ontslagen! Niet overgeplaatst.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik dit soort berichten lees ben ik toch wel weer blij dat de Islamitische (basis)scholen als paddestoelen uit de grond springen.²
Verplicht meedoen aan christelijke activiteiten. Ik zou me daar drukker om maken. Man man man.quote:
Ja, echt belachelijk. Ik ben echt benieuwd naar de reden en wat dan zo erg is dat het op deze manier moet, maar ze wel op ander scholen aan 't werk kunnen. Echt bizar!quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
...en het feit dat ze 'zo hup' om ~1400u uit hun werkplek (de klas mét kinderen!) gehaald worden.
Huh? (ik gebruik nu even niet WTF om de verwarring te voorkomen)
Misschien waren ze bang dat zich ziek zouden melden en dat het op punt van uitlekken stond.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ik ben echt benieuwd naar de reden en wat dan zo erg is dat het op deze manier moet, maar ze wel op ander scholen aan 't werk kunnen. Echt bizar!
Dit land is zo vrij dat zelfs een school mag beslissen om zich te baseren op een religie. Jij bent vrij om je kids daar niet naartoe te sturen.quote:
En dan valt Nunspeet zelfs mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ermelo biblebelt? Wij lachen daar vanuit Nunspeet hartelijk om. Je moet iets meer naar het oosten of zuiden daarvoor
Onze dochters, vrouwelijke en homoseksuele kinderen zijn wat minder enthousiast.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik dit soort berichten lees ben ik toch wel weer blij dat de Islamitische (basis)scholen als paddestoelen uit de grond springen.²
Ook niet islamitisch verantwoord hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Wonderbaarlijk. Eigenlijk is er niets te verzinnen waarbij twee leerkrachten WEL op stel en sprong met pek en veren een schoolgebouw uit gesleurd mogen worden, maar NIET tegelijkertijd op non-actief worden gesteld.
Wellicht dat de dames meer liefde voor elkaar voelden dan strikt gristelijk verantwoord is, ik kan me niet voorstellen dat de vleselijke geneugten in het klaslokaal plaatsvonden. Of zouden ze wellicht een praktijkles lentekriebels hebben verzorgd?
Wij op het niet gristelijke deel van de Veluwe zouden dat discriminatie kunnen noemen.
De slag bij Poitiers is toch niet voor niets geleverd? Hoop ik dan toch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onze dochters, vrouwelijke en homoseksuele kinderen zijn wat minder enthousiast.
99% van progressief Nederland weet niet eens wat dat is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
De slag bij Poitiers is toch niet voor niets geleverd? Hoop ik dan toch.
Ja ons geschiedenisonderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
99% van progressief Nederland weet niet eens wat dat is.
Taalonderwijs is duidelijk ook niet meer wat het ooit was. Nog afgezien van je totaal misplaatste analogie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja ons geschiedenis onderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.
Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim invasie een halt toe geroepen heeft.
En nu staan we deze zelfde godsdienst te faciliteren.
Een compleet gebrek aan historisch besef.
En ik zie de toekomst slecht in voor vrouwen en ook minderheden.
Zegt iemand dat? Wanneer ik nu ga stellen dat jij dit een normale gang van zaken vindt omdat Islamieten nog kutter zijn dan ga je dat ook weer ontkennen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet islamitisch verantwoord hoor.
Natuurlijk houden we in progressief la-la-land nog altijd de mythe overeind van kumbaya-zingende islamieten die met super veel begrip en respect en acceptatie de regenboogvlag-mantra's meezingen; die vervelende en natuurlijk heel witte grrrrrrrrrrristenen, die zijn pas intolerant.
Nee, het is alleen NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer het een gristelijke school betreft.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zegt iemand dat? Wanneer ik nu ga stellen dat jij dit een normale gang van zaken vindt omdat Islamieten nog kutter zijn dan ga je dat ook weer ontkennen.
Ja de islam is in alle opzichten de meest kutte, meest achterlijke, meest bekrompen, meest onzinnige aller religies. Geen enkele reden waarom dat een excuus zou zijn dat onze eigen iets minder kutte, iets minder achterlijke, iets minder bekrompen, iets minder onzinnige religieuze idioten vergelijkbaar gedrag vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |