Inlijsten!quote:
Slimquote:
Oeh, wat heb je besteld?quote:
Gefrituurde aardappelreepjes met topping (ei en en sate), frikadel speciaal, kroket en blikje Spritequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je besteld?
Ideale maaltijd, eet smakelijk!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelreepjes met toppunt (eigen en sate), frikadel speciaal, kroket en blikje Sprite
Hij hangt nu boven de wcquote:
Onee tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij hangt nu boven de wc
quote:
Dat ookquote:
Het is er nog niet eensquote:
Oh maar wel al bijna?quote:
Oh mijn klok stond een uur voor.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:44 schreef _UserName_ het volgende:
Heb net gebeld, op thuisbezorgd was ie ineens dicht maar het is dusdanig druk dat ze thuisbezorgd uit hebben gezet
O jee. En nu?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:44 schreef _UserName_ het volgende:
Heb net gebeld, op thuisbezorgd was ie ineens dicht maar het is dusdanig druk dat ze thuisbezorgd uit hebben gezet
Ik moet zeggen, het is de beste van Winterswijk.. beste patat, goed zout, huisgemaakte satésaus.. altijd alles compleet, altijd wel op tijd maar nu een keer niet, die geef ik zequote:
Ik had besteld voor thuisbezorgd werd uit gezet dus moet gewoon ff wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
O jee. En nu?
Beter bij de snackbar zelf bestellen.
Is het net zo drukquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
O jee. En nu?
Beter bij de snackbar zelf bestellen.
Smakelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is het wachten waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |